Re: wiecej wlosow na glowie

From: Evunia <m...@m...christmas.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: wiecej wlosow na glowie
Date: Wed, 17 Dec 2003 17:26:18 +0100

Wed, 17 Dec 2003 17:20:01 +0100, na pl.rec.uroda, Elik napisał(a):

> A jak z zapachem? Długo się utrzymuje, bo z tego co pamiętam przyjemny to on
> nie był..

Kilka osób narzekało na ten zapach bardzo. Nie jest ładny, to prawda, ale
nie jest też aż tak odrażający, żeby nie dało się go używać. Z moich włosów
znika szybko, być może gdyby ktoś starał się je powąchać z odległości kilku
milimetrów, poczułby go, nie wiem, chwilowo nie ma mojego przytulacza, więc
mogę sobie pozwolić. Przytulają się do mnie moje uczennice (a raczej
wychowanki) i żadna nic nie mówiła (a szczere i spontaniczne są do bólu :P)
;) Poza tym mam zwyczaj spryskiwać włosy perfumami, więc może one ten
zapach "zabijają". W każdym razie nie dzieje się nic, co by wskazywało, że
ten zapach jest dla kogokolwiek z otoczenia wyczuwalny.

--
Eva Sheers