Re: wiecej wlosow na glowie

From: "Bam" <N...@k...chip.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: wiecej wlosow na glowie
Date: Thu, 18 Dec 2003 07:00:42 +0100
Sender: 9...@p...onet.pl@wp162.internetdsl.tpnet.pl

Użytkownik "Elik" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:brpvid$114$1@news.onet.pl...

> A jak z zapachem? Długo się utrzymuje, bo z tego co pamiętam przyjemny to
on
> nie był..
>
> Ela

Niestety, nie wszystkim zapach utrzymuje się niedługo.
Na moich długich włosach szampon wietrzał dość szybko, natomiast loton
śmierdział straszliwie cały dzień.
Ludzie wręcz oglądali się za mną w autobusie, ja ten zapach też czułam.
A, że myję włosy codziennie wytrzymałam dwa tygodnie a potem musiałam
odstawić.
Faktem jest że moje włosy bardzo wchłaniają zapachy, od długości może to
zależy?
Jak używam odżywki Gliss Kur z jedwabiem, kóra pięknie pachnie, włosy pachną
też po niej bardzo długo.Ale wystarczy że na przystanku ktoś stojąc obok
mnie zapali papierosa i już potem czuję dym z niego przez kilka godzin.