" wiejskie menu "- help!

1. Data: 2000-06-17 09:08:10

Temat: " wiejskie menu "- help!
Od: marta <m...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni Klubowicze!!!

Proszę Was o pomoc w przygotowaniu menu plenerowej imprezy firmowej.
Chciałabym aby impreza ta nie była kolejnym nudnym spotkaniem przy
kiełbasce i piwku, pragnę nadać jej wiejski charakter i klimat. Proszę
Was o podpowiedzi w kwestii menu i oprawy stylizowanej na chłopskie
jadło.
Proszę o niezbyt skomplikowane pomysły, niekoniecznie mięsne......

Dzięki - Marta

1. Data: 2000-06-17 09:23:47

Temat: Re: " wiejskie menu "- help!
Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

marta <m...@p...com.pl> wrote:

> Szanowni Klubowicze!!!
>
> Proszę Was o pomoc w przygotowaniu menu plenerowej imprezy firmowej.
> Chcia"abym aby impreza ta nie by"a kolejnym nudnym spotkaniem przy
> kie"basce i piwku, pragnę nadać jej wiejski charakter i klimat. Proszę
> Was o podpowiedzi w kwestii menu i oprawy stylizowanej na ch"opskie
> jad"o.
> Proszę o niezbyt skomplikowane pomys"y, niekoniecznie mięsne......
>
> Dzięki - Marta
No wlasnie, Mario Antonino, coz to jada chlop w plenerze...? Zwlaszcza
chlop -- wegetarianin? Mysle, ze kwasne mleko i pyry.

Wladyslaw

1. Data: 2000-06-17 09:48:02

Od: marta <m...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

a miało być ciekawie , i drogi Wladysławie niekoniecznie mięso nie znaczy -
wyłącznie warzywa....

1. Data: 2000-06-17 20:20:06

Od: Danek <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dania super extra proste & szybkie & smaczne:
1) Na ostro: Kromka, masło, cebula, sól
2) Na słodko: Kromka, masło, świeża śmietana, cukier
3) Na gorąco: Kromka ze smalcem posypać oregano (lub ziołami
prowansalskimi), pieprzem, solą; zapiec w opiekaczu (z góry) extra do
piwka.
4) j.w. tylko jeszcze/lub plasterek sera żółtego.

Może coś sobie jeszcze przypomnę...

Daniel

1. Data: 2000-06-18 09:49:49

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

marta <m...@p...com.pl> wrote:

> a mia"o być ciekawie , i drogi Wladys"awie niekoniecznie mięso nie znaczy -
> wy"ącznie warzywa....

No coz, jezeli kwasne mleko to dla Ciebie warzywo...

1. Data: 2000-06-19 07:37:20

Od: laute <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie! Pajdy chleba wiejskiego a w blaszanych kubkach smalec ze
skwarkami (tak jak serwuje Chlopskie Jadlo). Do tego malosolne ogorki w
kamionkowych garnkach. Kawalki kielbasy. Chrzan z jajkiem w miseczkach. Co
jeszcze?

1. Data: 2000-06-19 07:43:00

Od: "M.W." <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Danek napisał(a) w wiadomości: <3...@p...fm>...
> [...]
>piwka.
>4) j.w. tylko jeszcze/lub plasterek sera żółtego.

Moze byc tez taki wariant: Kromka, kawalek swiezej sloniny, cebula, sol
ewentualnie zamiast sloniny: smalec ze skwarkami i cebula, ogorki kiszone

1. Data: 2000-06-19 07:46:17

Od: "M.W." <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie zapominajcie o takich przysmakach jak kasza tatarczana se skwarkami i
kwasnym mlekiem :-)

Marek

1. Data: 2000-06-19 09:57:51

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik laute <l...@i...pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:3...@i...pl...
> [...]
> kamionkowych garnkach. Kawalki kielbasy. Chrzan z jajkiem w miseczkach. Co

Moze jajecznica usmazona na wielkiej patelni. Krupnik, albo zurek z kotla
(chociaz, chyba za cieplo). Jakis kompot koniecznie i szklanka wodki do
popicia (albo odwrotnie :)

Jader

1. Data: 2000-06-19 16:02:05

Od: "Wlodzimierz Macewicz" <w...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jadło.
> Proszę o niezbyt skomplikowane pomysły, niekoniecznie mięsne......

o ile wiem to wiejskie jadlo nie bylo specjalnie wyszukane
a na przednowku bywalo calkiem biednie

np. komosa lub pokrzywy gotowane
kartofle bryzgane (albo i nie)
zisadle mleko
ser (twarog)
soczewica lub fasola
bob
boczek wedzony

kiedys bylem na takiej stylizowanej imprezie (nalezy wyraznie podkreslic ze
stylizowanej)

byly peta kielbasy na goraco, kaszanka na zimno i goraco, bob, do tego
siwucha dobrze zamrozona;
bylo i jakies zielsko, ale nie pamietam -- jestem miesozerny

pozdrawiam WM

Jak zrobic dobre...
'wilk morski' co to za ryba?
Re: pytanko