wiek

1. Data: 2002-03-05 19:14:19

Temat: wiek
Od: "[TURBOS] The ipsation end...." <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

co Wy na to, aby 19 letnia kolesiówa zadawała się z 33 letnik kolsiem? Czy
to można nazawać pedofilią? Czy jak się nazywa takie zboczenie? Czy
dziewczyny wolą mieć starszych chłopaków? Ponoc tak, ale z czego to wynika?

1. Data: 2002-03-07 09:18:34

Temat: Re: wiek
Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"[TURBOS] The ipsation end...." wrote:
> co Wy na to, aby 19 letnia kolesiówa zadawała się z 33 letnik kolsiem? Czy
> to można nazawać pedofilią? Czy jak się nazywa takie zboczenie? Czy
> dziewczyny wolą mieć starszych chłopaków? Ponoc tak, ale z czego to wynika?

pedofilia jest wtedy gdy dorosłego pociągają DZIECI.
19 latka już raczej nie jest dzieckie... :)

pozdrawiam
Arek

--
Twórców stron WWW, jak również innych treści dostępnych w Internecie,
zainteresowanych otrzymywaniem należnych z tego tytułu tantiem

1. Data: 2002-03-07 09:33:46

Od: "Scyzor" <p...@e...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "[TURBOS] The ipsation end...." <t...@f...onet.pl> napisał
w wiadomości news:a66um4$o69$8@news.onet.pl...
> [...]
> to można nazawać pedofilią? Czy jak się nazywa takie zboczenie? Czy
> dziewczyny wolą mieć starszych chłopaków? Ponoc tak, ale z czego to

Starszy facet wydaje się takiej młodej dziewczynie bardziej męski... Ma już
większe doświadczenie, zarabia, trochę już przeżył, teoretycznie gwarantuje
większe bezpieczeństwo... Pozatym przypomina jej ojca...:)

pozdro

--
Scyzor
ICQ #: 115438022

1. Data: 2002-03-07 12:22:21

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <a66um4$o69$8@news.onet.pl>, t...@f...onet.pl says...
> co Wy na to, aby 19 letnia kolesiówa zadawała się z 33 letnik kolsiem? Czy
> to można nazawać pedofilią? Czy jak się nazywa takie zboczenie? Czy
> dziewczyny wolą mieć starszych chłopaków? Ponoc tak, ale z czego to wynika?

Sadzac z uzytego jezyka jestes o nia zazdrosny chyba, panie Turbos...

1. Data: 2002-03-07 12:31:48

Od: "Saulo" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"jacek" <j...@w...pl> wrote in message
> In article <a66um4$o69$8@news.onet.pl>, t...@f...onet.pl says...
Czy

> Sadzac z uzytego jezyka jestes o nia zazdrosny chyba, panie Turbos...

Sadzac z uzytego jezyka, moze byc on jednym z powodów szukania bardziej
ogladzonych wiekiem facetów ;-)
Ale nie turbuj się Turbosie - Ty też możesz mieć kiedyś 33.

Saulo

1. Data: 2002-03-07 12:32:05

Od: "cyber_dEviL" <c...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Sadzac z uzytego jezyka, moze byc on jednym z powodów szukania bardziej
> ogladzonych wiekiem facetów ;-)
> Ale nie turbuj się Turbosie - Ty też możesz mieć kiedyś 33.

tia a takie zwiazki widzialem (widze oparte na partnerskim ikladzie), sam
spotykam sie z 16/17 letnia dziewczyna jestem starszy od niej o 6 lat i to
wszystko zalezy od nastawienia i podejscia do sprawy jesli 2 strony sie
dogaduja to co komu to przeszkadza ??? :) A Turbosie po prostu ma cie
gleboko gdzies jestes dlaniej nie taki i wsio lajf is brutal

1. Data: 2002-03-07 13:34:25

Od: "Sonda" <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

heh ostro zazdrosny:))

Użytkownik jacek <j...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:M...@n...tpi.pl...

1. Data: 2002-03-07 13:44:00

Od: p...@u...gda.pl (Dawid) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 5 Mar 2002 20:14:19 +0100, "[TURBOS] The ipsation end...."
<t...@f...onet.pl> wrote:

>co Wy na to, aby 19 letnia kolesiówa zadawała się z 33 letnik kolsiem? Czy
>to można nazawać pedofilią? Czy jak się nazywa takie zboczenie? Czy
>dziewczyny wolą mieć starszych chłopaków? Ponoc tak, ale z czego to wynika?

Ja bym nie uwypuklal kwesti, czy on jest pedofilem, tylko zastanowil
sie, czemu tyle mlodych dziewczyn szuka znacznie starszych partnerow?
Czy to zle nie swiadczy o dojrzalosci chlopakow w ich wieku?

pozdrowienia,

Dawid

ICQ: 16199503

1. Data: 2002-03-07 15:08:02

Od: t...@t...net (Tomasz Nidecki) szukaj wiadomości tego autora

"Saulo" <d...@w...pl> wrote in news:a67mj1$sut$1@news.tpi.pl:

> Sadzac z uzytego jezyka, moze byc on jednym z powodów szukania bardziej
> ogladzonych wiekiem facetów ;-)

Dokladnie to chcialem powiedziec 8]]]

BTW w moim przypadku najwieksza roznica to byla 8 lat (dziewczyna 8 lat
mlodsza ode mnie = 21 lat - i cholernie dojrzala psychicznie jak na swoj
wiek 8])

--
tomasz 'tonid' nidecki, zoliborz, warszawa, poland
mailto:t...@t...net http://endemic.tonid.net

1. Data: 2002-03-07 15:46:25

Od: myszoor <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Sadzac z uzytego jezyka, moze byc on jednym z powodów szukania bardziej
> ogladzonych wiekiem facetów ;-)
> Ale nie turbuj się Turbosie - Ty też możesz mieć kiedyś 33,

i może ci spodobać 19 dziewczyna, czy będziesz się wówczas uważał za
pedofila
M.

Test Mittenecker - Thoman`a
czwartkowe czatowanie