wilk?

1. Data: 2004-05-03 13:21:25

Temat: wilk?
Od: "Vittmann" <p...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Co to niby za choroba którą dostaję się od siedzenia na kamieniu?
to jakiś przesąd którym straszy się dzieci?

2. Data: 2004-05-03 14:00:14

Temat: Re: wilk?
Od: "Hoody" <hoodszy_usunto@usunto_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vittmann" <p...@m...com> napisał w wiadomości

> Co to niby za choroba którą dostaję się od siedzenia na kamieniu?
> to jakiś przesąd którym straszy się dzieci?

Dlaczego "niby" ???
Zylaki odbytnicy (hemoroidy) to jak najbardziej
realna przypadlosc...

pzdr
Hoody

3. Data: 2004-05-03 17:16:45

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 3 May 2004 16:00:14 +0200, Hoody wrote:

> Dlaczego "niby" ???
> Zylaki odbytnicy (hemoroidy) to jak najbardziej
> realna przypadlosc...

Nooo... A najważniejsza przyczyną ich powstawania jak wiadomo jest
siedzenie na kamieniu:) Dobrze, że sobie monitora nie oplułem:)

BTW - mianem 'wilka' o ile dobrze pamiętam kiedyś określało się pewne
objawy gruźlicy. Niewiele mające wspólnego z żylakami odbytu /
kamieniami. Niech mnie starsi ode mnie poprawią.

BTW2 - wilk po łacinie to "lupus". Istnieje taka choroba:) I tez nie ma
nic wspólnego z kamieniami.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na onet pl)

4. Data: 2004-05-03 18:48:52

Od: "starsza" <s...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> siedzenie na kamieniu:) Dobrze, że sobie monitora nie oplułem:)

hehehe.....:)

> Niech mnie starsi ode mnie poprawią.

chyba chodziło o czyraki czyli wrzody na d....
a drugie przykazanie profilaktyki ludowej,
to nie wsadzac do dzioba trawki, kiedy
się kontempluje na łące... tu z kolei
chodziło o promienicę....

starsza, chtura promienicę to tak, więc wie....

Endoskopia krtani i przelyku we Wroclawiu
Problem z interpretacja
FEMODEN
kiedy mozna wykryc ciążę za pomocą usg?
popękane szkliwo