Re: ?winie!

From: glob <r...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: ?winie!
Date: Thu, 11 Feb 2010 08:38:55 -0800 (PST)
<hkvajs$a41$1@news.onet.pl> <hl0kof$236$1@news.onet.pl>
<hl0l97$3k6$1@news.onet.pl> <hl0ltj$5fv$1@news.onet.pl>
<hl0nnn$ann$1@news.onet.pl> <hl0o9t$805$1@inews.gazeta.pl>
<c...@o...googlegroups.com>
<hl18qh$8be$1@inews.gazeta.pl>

Robakks napisał(a):
> "glob" <r...@g...com>
.googlegroups.com...

> [...]
> ktoś to powiedział wcześniej, albo ktoś inny to samo powtórzy,
> a więc będzie już was dwoje?
> Dobrym miejscem wykazania swojej odrębności są takie twierdzenia,
> których nikt wcześniej nie powiedział i nikt nie rozumie.
> Czujesz się wtedy jak myśląca istota na planecie maUp, tak
> jakbyś urodził/urodziła się o 100 lat za wcześnie. :-)
> Edward Robak* z Nowej Huty
> ~>°<~
> miłośnik mądrości i nie tylko :)
> PS. Czy na swojej komórce też masz krzaczki, gdy kod ASCII jest
> niezgodny z kodem znakowym obsługiwanym przez Twój system?
A widzisz trzeba znać to co było powiedziane, by wiedzieć, że to nowe
nie jest. Ale większość ludzi żyje tym co było powiedziane, a ty
żyjesz wśród nich, twój indywidualizm wyjdzie w działaniu, w
konkretnej sytułacji, miedzy tym co się dzieje, a tym czym ty się
stajesz. To mnie się zawsze podobało, bo konkretna rzeczywistość ,
jest poza wszelkimi ustaleniami , znaczy to że człowiek przełamuje
ustalenia i znowu zaskakuje.