wino i cukier - politycznie

71. Data: 2009-07-25 09:48:41

Temat: Re: wino i cukier - politycznie
Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja myślę że aby było w Polsce normalnie to własnie powinni zniknąć ludzie
> tacy jak Ty- samolubni, idacy po trupach do celu.
> Trochę pokory by Tobie nie zaszkodziło.
> Ale myśle że życie Cie w końcu czegoś nauczy i masz szanse zostać jeszcze
> pożądnym człowiekiem;))

Za to ty jesteś już stracony, homo sovieticus.

72. Data: 2009-07-25 09:57:27

Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:h4ekdq$5lq$1@newsread1.aster.pl...

> Za to ty jesteś już stracony, homo sovieticus.

Myśle że jestes tak samo jak ja młodym człowiekiem który na razie ma
stabilne dochody i myśli że może świat zwojować.
Pamietaj jednak że niedługo(a może już) poczujesz na plecach oddech
młodszych, ambitniejszych i lbardziej bezwzględnych od Ciebie yapiszonków.
Wyścig szczurów trwa- możesz w nim uczestniczyć jednak tylko kwestią czasu
jest kiedy wypadniesz z gry.
Ja do ludzi podchodze po ludzku ty traktujesz ich przedmiotowo i tym sie
różnimy.

Krzysiek

73. Data: 2009-07-25 10:12:07

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kris wrote:
> Użytkownik "Boombastic" <b...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:h4eipk$4o0$1@newsread1.aster.pl...
>
> I tacy też sa to oczywiste

więsza część bezrobotnych to ludzie nie chca cy pracować lub tacu co pracują
na czarno.

> Pewnie. tylko że za kopanie rowów nalezy sie UCZIWA zapłata.
> Uczciwa to nie znaczy duża kasa ale uczciwie zapłacona. A u nas firmy
> budowlane m.in zatrudniają na czarno, na jakies umowy o dzieło albo
> wcale nie wypłacają wynagrodzeń. Dla mnie zwykłe oszustwo dla Ciebie
> może to norma

pierniczysz, praca na czarno to wina państwa. Nikt nie pisze że nei płacenie
za pracę jest OK, takie zachowania to patologia i margines.

politykiem np.

74. Data: 2009-07-25 10:22:59

Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> więsza część bezrobotnych to ludzie nie chca cy pracować lub tacu co
> pracują na czarno.

Racja, ale tu koło się zamyka. Pracuja na czarno bo zatrudniaąc sie w FIRMIE
zarobia mniej albo wcale(wypłaty nie bedzie nie dostałem przelewu;))))

> pierniczysz, praca na czarno to wina państwa. Nikt nie pisze że nei
> płacenie za pracę jest OK, takie zachowania to patologia i margines.

Widzisz Marku wiec ze punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia.
To że ludzie nie chca pracowac to Twoim zdaniem ich wina.
A to ze Ci którzy chcą pracować są okradani przez pracodawcę to juz wina
Państwa;))

.

> politykiem np.

Ale tam też tylko chwilę jestes na tapecie i spad.
Trzeba szybko garnąć aby zdąży sie nachapać;)))

Dlaczego ludzie w typie Bombastica nie mają szacunku dla innych ludzi. Brak
szacunku dla osób pracujących fizycznie czy nawet osób pobierajacych
świadczenia socjalne to chyba nie jest objaw zdrowego zachowania.
Jak dobrze że to nie jest norma że sa jeszcze w Polsce ludzie normalni.
Jak czasami widze na stacji paliw takich yapiszonków którzy z samochodu nie
wyjda zapłacić za paliwo tylko z pogarda przez uchylone okienko kase rzucaja
to zastanawiam sie oco w tym wszystkim chodzi.

Krzysiek

75. Data: 2009-07-26 11:42:51

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jest kiedy wypadniesz z gry.
> Ja do ludzi podchodze po ludzku ty traktujesz ich przedmiotowo i tym sie

Przepraszam szanowną wróżkę, ale nie znasz mnie a już wiesz jak się
zachowuję i jak traktuje ludzi.

76. Data: 2009-07-26 11:52:36

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie wyjda zapłacić za paliwo tylko z pogarda przez uchylone okienko kase
> rzucaja to zastanawiam sie oco w tym wszystkim chodzi.

Widocznie mało jeszcze w życiu widziałes skoro tak twierdzisz. Ja z własnego
doświadczenia twierdzę, że ludzie sa leniwi i mają postawę roszczeniową.
Spróbuj znaleźć kogoś do pracy w rolnictwie (taaakie niby bezrobocie jest, a
chcą zarobić pierwsze 10 zł na jabola i potem od razu uchlać się lub żyć z
renty lub emerytury babci), do pracy w ogrodzie, do posprzątania mieszkania.
Nieee, lepiej jest przyjść żebrać niż zapracować na swoje utrzymanie.
Do moich rodziców bardzo często przychodzą kobiety na żebry. Ale jak słyszą,
że dostaną pieniądze lub żywność jak umyją okna (moi rodzice są już w
podeszłym wieku) to się odwracają na pięcie. I nie jest to kwestia stawek,
bo w Warszawie Ukrainka do sprzatania bierze 8-10 zł za godzinę. I nie płaci
z tego tytułu żadnych podatków, więc kasę na do ręki. Ale Polak nie shańbi
się myciem okien czy odkurzaniem, woli pracować za 800-1000 zł "honorowo" i
narzekać na swój los. Tylko że jak wyjeżdża do Niemiec czy Wielkiej Brytanii
to wykonuje już najgorszą robotę.
Niedawno potrzebowałem ze dwie osoby do posprzatania mieszkania po
wykańczaniu. Roboty na jeden, góra dwa dni dla dwóch osób. Dawałem 400 zł.
Dostałem odpowiedź, że za takie pieniążki to nikt nie będzie pracować. No
tak, bo do pomachania szmatą potrzeba stopnia inżyniera i stawki
inżynierskiej.
Ale ty chyba sobie żyjesz w jakimś utopijnym socjalistycznym wytworze i nie
masz styczności z rzeczywistością.

SE MOZETA...
Lodówka - srebrna farba
Tin Hat Folii
CIEKAWA STRONKA
Odkurzacze HEPA13 np electrolux + s-bag anti odour