wiosna!

61. Data: 2005-03-07 15:22:09

Temat: Re: Ratujmy ptaki
Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zielka" <z...@o...pl>
> Jest bardzo źle ! Zjedzone są już dawno nawet niezbyt lubiane owoce
rokitnika.
> Dokarmianie jest właśnie teraz najbardziej potrzebne.

Tylko sroki sobie radzą, zjadają młode pączki brzóz.
--
Pozdrawiam, Jerzy

62. Data: 2005-03-07 20:04:10

Temat: Re: wiosna!
Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> A u mnie ślad jest, pod ścianą kępa żonkili ma już zażółcone pąki, dodam,
> że
> tak wyglądają od lutego, gdy mrozów nie było, teraz robią za hibernatusy
> :))

To u Ciebie mało śniegu,u mnie rododendronów nie widać,zasypane martwię się
że ciężar śniegu połamie ..:)

Pozdrawiam TeresaR

63. Data: 2005-03-07 22:32:43

Od: "Platon" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jagoda" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

> He he. A mój Maurycy wysadził nos na dwór, sypnęło mu drobnymi igiełkami
> po nosie i stwierdził, że koniec marcowania ... idzie pod grzejnik.
> Mała Su biega jakimiś tunelami pod śniegiem, Czarny skacze susami jak
zając,
> tylko Rafie (rottweilerce) nie przeszkadza, ale też nie lubi jak śnieg
smera
> ją po brzuchu.
> Królik Kufel natomiast lnieje tak jakby mu do futra dobrały się mole.
> I co to jest ? Wiosna???
>
> Pozdrawiam - chrypiąco - Jagoda

Moja Droga! Jak znam Ciebie i Twoje zwierzaki, to są one bardzo udomowione
(czyli mieszkają w domu). Mój pies Blus mieszka w obejściu i blisko obcuje z
przyrodą. Powiadam Ci zatem, że to WIOSNA, chociaż dzisiaj nas tak okrutnie
zasypało na wsi sniegiem, że zaczynam trochę nie wierzyć Blusowi.
Pozdrawiam jednak wiosennie
Platon

64. Data: 2005-03-07 22:40:37

Od: "Platon" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magda" <mag-l@spam_wp.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Platon" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Dokladnie.
> Ja caly czas swojemu psu powtarzam, zeby wykazal umiarkowanie w zrzucaniu
> ton tej siersci, bo lysym w naszym kraju aura nie sprzyja przez wiekszosc
> roku :-((
> Pozdrowienia
> Magda

Przyślij Madziu swojego psa do mojego, to on go nauczy jak lnieć w sposób
kontrolowany, czyli zachować dość wspaniałego podszerstku i lśniące futro.
Pozdrawiam wiosennie (jednak!)
Platon

65. Data: 2005-03-07 22:41:14

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:d0il23$soc$1@nemesis.news.tpi.pl Platon

> Mój pies Blus mieszka w
> obejściu i blisko obcuje z przyrodą. Powiadam Ci zatem, że to
> WIOSNA, chociaż dzisiaj nas tak okrutnie zasypało na wsi sniegiem,
> że zaczynam trochę nie wierzyć Blusowi.

Hejka. Czyżby Blus poczuł bluesa i poszedł w tango?
Pozdrawiam weselnie Ja...cki

66. Data: 2005-03-08 13:02:40

Temat: Odp: Ratujmy ptaki
Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dirko <d...@n...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:d0hem7$a3c$...@a...news.tpi.pl...

> Hejka. Niestety dla ptaszków nastały bardzo ciężkie czasy. Mam
nadzieję,
> że bez apeli każdy z nas powinien ratować fruwających przyjaciół. Trzy
dni
> takiej zadymki i niedokarmiane ptaszęta wyginą. :-(
> Pozdrawiam przypominająco Ja...cki

A jeszcze niedawno byłeś wrogiem apeli i pisałeś ... "Ratujmy siebie" ...
????

Pozdrawiam - Jagoda (:-)

67. Data: 2005-03-08 16:03:05

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:d0k7lr$1dm$1@atlantis.news.tpi.pl Jagoda
<b...@g...pl> napisał(a):

> A jeszcze niedawno byłeś wrogiem apeli i pisałeś ... "Ratujmy
> siebie" ... ????

Hejka. No, wiec przede wszystkim nadal podejrzliwie przyglądam się
wszystkim słusznym apelom.Kilka razy dałem się nabrać i wolę zachować do
takich działań duży dystans. Następnie, to chyba wyraźnie napisałem, że bez
apeli (sic!) każdy powinien pomagać ptaszętom. Miałem na myśli nie akcję,
nie protest, tylko niejako rutynowe działanie leżące w końcu w interesie
każdego posiadacza ogródka. Chyba nie muszę nikomu z nas przypominać, że
ptaszki są naszymi sprzymierzeńcami w zwalczaniu szkodników. A na koniec, to
chciałbym napisać, że bardzo Ciebie, Jagodo lubię* i ufam, że nasze czasami
różniące się poglądy w tej, czy innej sprawie nie będą w stanie wpłynąć na,
mam nadzieję, wzajemną sympatię. :-)
Pozdrawiam konstruktywnie Ja...cki
* "Od razum waszmości pokochał!" :-)

68. Data: 2005-03-20 09:38:29

Od: "Jagoda" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czasami
> różniące się poglądy w tej, czy innej sprawie nie będą w stanie wpłynąć

Ekchmmm !!!
Nie było mi dane przeczytać tego postu w odpowiednim czasie,
bo mój stary komputer, na jego widok dostał zawału i padł :-(.
Teraz Nowy mam nadzieję będzie bardziej wyrozumiały a przynajmniej dla
niektórych grupiejących (:-).
Moje poglądy Jarku znasz i uważam, że niewiele się różnią od Twoich,
tylko że Ty jakoś przekornie mnie traktujesz (:-).
Powyższa lektura wyjaśnia mi że "się czubisz" więc daję Ci rozgrzeszenie.

> Pozdrawiam konstruktywnie Ja...cki
> * "Od razum waszmości pokochał!" :-)

Pozdrawiam rekonstruktywnie - Jagoda

" Ja też ... tylko że szczerze (:-))

69. Data: 2005-03-20 11:03:10

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:d1ji4a$j8n$1@nemesis.news.tpi.pl Jagoda
<b...@o...pl> napisał(a):

> Powyższa lektura wyjaśnia mi że "się czubisz" więc daję Ci
> rozgrzeszenie.

Bóg zapłać, dobra kobieto! :-)

> Pozdrawiam rekonstruktywnie - Jagoda
>
> " Ja też ... tylko że szczerze (:-))

Hejka. Szczere są tylko łzy mężczyzny. ;-)
Pozdrawiam kurtuazyjnie Ja...cki

PODZIĘKOWANIA
Przycinka krzewów
Azalia