Re: wiosna, wiosna ...

From: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: wiosna, wiosna ...
Date: Fri, 28 Jan 2011 18:09:10 +0100

Użytkownik "Krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:ihufsr$gd7$1@mx1.internetia.pl...
> Witaj.
> (...)
>
> Święta racja.

> Ale pomidory z własnej działki warto mieć.
> Nawet jak się pryska przeciw chorobom, to z własnej działki lepsze niż ze
> sklepu.

Celowo o pomidorkach nie wspomniałem bo opcja nie była "zapodana" .
zklarniowe czy polowe?
Polowe w tym roku mogą być wyjątkowo opłacalne. W ubiegłym - niestety tylko
praca a efekty mizerne. Pogoda, to jest determinant opłacalności, jeśli
uprawa jest poza szklarniami ogrzewanymi (w miarę potrzeb). Tak jak z uprawą
brzoskwiń i nektaryn. Dlatego nie bez kozery w Ps. zadałem pytanie o
rejonizację ogrodu. Odp. niestety brak, mam nadzieję, że tylko chwilowo.

Pozdrawiam rejonizacyjnie
skryba