wirowanie 800, a 1000 obrotw

1. Data: 2002-01-04 06:28:15

Temat: wirowanie 800, a 1000 obrotw
Od: "Krzysztof Dołharz" <d...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam szanownych grupowiczow

Chcialbym sie dowiedziec, czy duzo z Was uzywa 1000 obrotow do wirowania w
swoich pralkach?

Czy starcza Wam w zupelnosci 800? Czy warto doplacic 260PLN za roznice
pomiedzy 800, a 1000 obrotow?

Krzysiek

1. Data: 2002-01-04 09:02:03

Temat: Re: wirowanie 800, a 1000 obrotw
Od: "Adrian" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wirowania w
> swoich pralkach?
>
> Czy starcza Wam w zupelnosci 800? Czy warto doplacic 260PLN za roznice

Jezeli to jedyna różnica miedzy tymi modelami to chyba nie warto
Pozdrawiam
Adrian

1. Data: 2002-01-04 10:31:41

Od: "Barbet" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> swoich pralkach?
>
> Czy starcza Wam w zupelnosci 800? Czy warto doplacic 260PLN za roznice

Ja uzywam zawsze 1200 i widze roznice pomiedzy 800 i 1200.
Barbet

1. Data: 2002-01-08 07:43:02

Od: "Krzysztof Polito" <K...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

> Chcialbym sie dowiedziec, czy duzo z Was uzywa 1000 obrotow do wirowania w
> swoich pralkach?

Mam 1300 i uzywam. Pomiedzy np 900 a 1300 jest widoczna roznica
(to jaka duza jest ta roznica zalezy jeszcze od tkaniny).

> Czy starcza Wam w zupelnosci 800? Czy warto doplacic 260PLN za roznice
> pomiedzy 800, a 1000 obrotow?

Hmm... mysle ze warto, o ile nie jest to dla Ciebie wielki wydatek.
Pozniej np za rok moze bedziesz zalowal, ze nie masz 1000 obrotow...

Krzysiek.

1. Data: 2002-01-08 11:08:27

Od: "_Taunus_" <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Polito napisał(a) w wiadomości: ...

>Hmm... mysle ze warto, o ile nie jest to dla Ciebie wielki wydatek.
>Pozniej np za rok moze bedziesz zalowal, ze nie masz 1000 obrotow...

a ja mysle, ze nie warto

mam 800 obrotow i _bardzo_ rzadko z tego korzystam - zazwyczaj konczy sie na
500

nie wyobrazam sobie koszuli po wirowaniu na 1200 obrotow - jak wyschnie to
chyba ze dwa dni na prasowanie ;-)))

osobiscie nie doplacalbym tej kasy (no chyba, ze zyskujesz cos wiecej niz
tylko te dodatkowe obroty)

pozdrawiam,
_Taunus_

1. Data: 2002-01-08 14:36:22

Od: "Krzysztof Polito" <K...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 500
>
> nie wyobrazam sobie koszuli po wirowaniu na 1200 obrotow - jak wyschnie to

Nie wiem, moze to zalezy od pralki (ja mam AEG model 41380 update) albo
koszuli. Moje koszule (i bluzki zony) odwirowane na 1300 obrotow
spokojnie sie prasuje i nie wygladaja wcale "jak psu z gardla".
Sa natomiast prawie suche - wieszam, 3 godziny i jest calkiem sucha.

> osobiscie nie doplacalbym tej kasy (no chyba, ze zyskujesz cos wiecej niz
> tylko te dodatkowe obroty)

A ja bym doplacil - pralke kupuje sie raz na kilka(nascie) lat i wole
zaplacic wiecej teraz niz za rok zalowac ze jest juz za pozno.
Moze jezeli to jest jakis tani (prosty) model ktory ma tylko "podkrecony"
do 1000 silnik to nie warto.
Swoja droga co to za pralka ?

Moj kolega ma Amice 1000 obrotow i caly czas uzywa tej predkosci i sobie
chwali, z kolei kolezanka zony ma Whirlpoola 1200 obrotow i podobnie.

Krzysiek.

1. Data: 2002-01-08 15:44:57

Od: "Joanna" <dziabong1721@NO_SPAMgo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Polito <K...@a...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a1f05j$a73$...@n...tpi.pl...
> [...]
> spokojnie sie prasuje i nie wygladaja wcale "jak psu z gardla".
> Sa natomiast prawie suche - wieszam, 3 godziny i jest calkiem sucha.

Po 3 godzinach to i z pralki z 800 obrotami są suchutkie i łatwe do
wyprasowania. Od 1,5 roku mam pralke, ktora ma max 800 obrotwo. Szukalam,
takiej, ktora mialaby wiecej. Padlo na taka, bo akurat odpowiadały mi inne
parametry. Teraz moge powiedziec, ze wyzsze obroty byłyby zbędne. W pralce
piore wszystko. Za duzo rzeczy mialabym zniszczonych po takim wirowaniu z
1300 obrotami.

Joanna

1. Data: 2002-01-09 07:06:37

Od: "Krzysztof Polito" <K...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hi!

> [...]
> piore wszystko. Za duzo rzeczy mialabym zniszczonych po takim wirowaniu z

Nie musisz przeciez wszystkiego wirowac na maksa :)
Ja kupilem akurat ten model ze wzgledu na wygode obslugi, niskie zuzycie
wody i pradu no i po prostu podobal mi sie :)) - obroty nie byly decydujace,
chociaz bylismy nastawieni na pralke >= 1000 obrotow.

K.

1. Data: 2002-01-09 12:53:04

Temat: Odp: wirowanie 800, a 1000 obrotw
Od: "Stefania" <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Dołharz" <d...@s...com.pl> napisał w
wiadomości news:a13hs4$hdn$1@news.tpi.pl...

mialam tem sam problem i kolezanak odpowiedziala mi tak :
jezeli masz malo miejsca i nie masz gdzie suszyc prania to tak
jezeli masz suszarnie i hcesz by twoje pranie ladnie pachialo ,, bylo swieze
" to z wysokich obrotow bedziesz korzystala czasami wez tylko 800
jezeli mozesz pozwolic sobie na drozsze urzadzenie (1000 obr) to wybierz
drozsze najwyzej skorzystasz 1 na kwartal

Pozdrawiam Stefania

1. Data: 2002-01-10 18:18:17

Od: "Xena d. Bazyl" <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna" <dziabong1721@NO_SPAMgo2.pl> napisał w wiadomości

> Po 3 godzinach to i z pralki z 800 obrotami są suchutkie i łatwe do
> wyprasowania.

Mam pralkę z 800 obrotami i stwierdzenie, że po trzech godzinach jest
suche i łatwe do wyprasowania jest IMO grubą przesadą.
Tatiana

pralki Candy i Hoover
switchable glass?
kominek
Zmywarki
prosba o informacje dot aranzacji wnetrz-kursy