wisnia kosmata

1. Data: 2004-04-10 14:21:36

Temat: wisnia kosmata
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zakwitla na swieta,w prezencie.Nazywam ja wisnia dla leniwych,bo jest to
krzew.Owoce mozna zrywac bez wlazenia na drzewo,mozna na siedzaco na
lezaco.Sa nieduze ,slodkie bez ogonkow.Ale najwieksza z niej pociecha jak
kwitnie-cala obsypana bialo rozowym kwiatem.Zakwitla jeszcze
morelobzoskwinia,ale nie tak ladnie .Za to owoce ma duze ladne i
smaczne.Kwitnie tez milek ,jest tylko troche brzydszy od mlecza.

2. Data: 2004-04-10 18:59:40

Temat: Re: wisnia kosmata
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kwitnie tez milek ,jest tylko troche brzydszy od mlecza.

Jakie cudowne podsumowanie jednego z rzadszych kwiatków ogródkowych! :-)))

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2004-04-10 19:22:47

Od: "ogrodowy skryba" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

.Kwitnie tez milek ,jest tylko troche brzydszy od mlecza.

Już mi sie podoba.

Pozdrawiam
skryba

4. Data: 2004-04-10 21:00:47

Od: "Jan P. Cieciński" <j...@c...eco.pl> szukaj wiadomości tego autora

"mirzan" <l...@o...pl> wrote in message
> [...]
> lezaco.Sa nieduze ,slodkie bez ogonkow.Ale najwieksza z niej pociecha jak
> kwitnie-cala obsypana bialo rozowym kwiatem....

Podoba mnie się ten opis, pozwolisz że zacytuję go na mojej stronie w
opracowaniu "Wiśnia kosmata" (pod Varia).
Przy okazji - Zdrowych Wesołych Świąt Wielkanocnych, smacznego święconego
jajka, mokrego
dyngusa [tylko nie rób dyngusa komputerowi - one tego nie lubią ;-) ] i
wogóle wszystkiego naj....

--

Pozdrawiam, Jan
http://www.ciecinski.eco.pl

5. Data: 2004-04-10 23:36:06

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in message

> Kwitnie tez milek ,jest tylko troche brzydszy od mlecza.
>
> Jakie cudowne podsumowanie jednego z rzadszych kwiatków ogródkowych! :-)))

Rzadki nie znaczy ladny :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

6. Data: 2004-04-12 10:36:33

Od: l...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pozdrawiam, Jan
> http://www.ciecinski.eco.pl
> "Gdy człowiek naprawdę chce żyć, wtedy medycyna jest bezsilna" :-)

Milo mi ze chcesz skorzystac z mojego tekstu.Ja tez korzystalem z Twojego
dotyczyl korzenia marala.Szukam nasion LEPIDIUM PERUVIANUM oraz TABERNANTHE
IBOGA.Czy sa jakies szanse?Miroslaw Zaniewski

7. Data: 2004-04-12 18:37:13

Od: "Jan P. Cieciński" <j...@c...eco.pl> szukaj wiadomości tego autora

<l...@o...pl> wrote in message

> [...]
Twojego
> dotyczyl korzenia marala.Szukam nasion LEPIDIUM PERUVIANUM oraz

Jest firma "J.L. Hudson, Seedsman" adres:
Star Route 2, Box 337
La Honda, California, 94020 USA
Mam ich "The 2002 Ethnobotanical Catalog of Seeds" (kosztował 1$), można tam
znaleźć ciekawe nasionka.
Także wiele ciekawych i egzotycznych nasion mają ogrody botaniczne.

8. Data: 2004-04-13 12:44:28

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan wrote:
> Zakwitla na swieta,w prezencie.Nazywam ja wisnia dla leniwych,bo jest to
> krzew.Owoce mozna zrywac bez wlazenia na drzewo,mozna na siedzaco na
> lezaco.Sa nieduze ,slodkie bez ogonkow.

Tak wcześnie? W jakiej części Polski masz ogród, że już kwitnie? U moich
rodziców
(Polska północno-wschodnia) pąki jeszcze zamknięte.
Owoce są rzeczywiście smaczne, choć mam wrażenie, ze jak długo siedzą
dojrzałe na krzewie to
robią się bardziej gorzkawe.

Pozdrawiam
Bea

9. Data: 2004-04-13 14:05:09

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| lezaco.Sa nieduze ,slodkie bez ogonkow.Ale najwieksza z niej pociecha jak
| kwitnie-cala obsypana bialo rozowym kwiatem.

A czy może jakoś rozmnażasz ten krzew?

Pozdrawiam, Basia.

10. Data: 2004-04-13 19:01:36

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "mirzan" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

> A czy może jakoś rozmnażasz ten krzew?
>
> Pozdrawiam, Basia.

Tak.Mam pare na wydaniu ,najchetniej na wymiane.M.

fotografia
Kowal bezskrzydły
Gazanie i takie tam ;-)
magnolia