Kowal bezskrzydły

1. Data: 2004-04-10 07:00:22

Temat: Kowal bezskrzydły
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zidentyfikowałam tego owada w dużych ilościach niedaleko kokornaku - za
płotem rośnie ogromniasta lipa. Jest szansa, że to owad nieszkodzący niczemu
ozdobnemu w moim ogrodzie?

Pozdrawiam, Basia.

2. Data: 2004-04-10 07:11:23

Temat: Odp: Kowal bezskrzydły
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:c58665$d3q$...@a...news.tpi.pl...
> Zidentyfikowałam tego owada w dużych ilościach niedaleko kokornaku - za
> płotem rośnie ogromniasta lipa. Jest szansa, że to owad nieszkodzący
niczemu
> ozdobnemu w moim ogrodzie?

To on ozdabia! :-)
Pozdrawiam ;-)
Janusz

3. Data: 2004-04-10 14:19:20

Temat: Re: Kowal bezskrzydły
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

| Użytkownik Basia Kulesz <b...@i...pl> w wiadomości do grup
| dyskusyjnych napisał:c58665$d3q$...@a...news.tpi.pl...
| niczemu
|
| To on ozdabia! :-)

Ależ oczywiście, piękny jest bardzo:-) A czym się żywi?

Pozdrawiam, Basia. (z dziurami w kaczeńcach)

4. Data: 2004-04-10 16:54:44

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik Basia Kulesz <b...@i...pl> w wiadomości do grup
> [...]

Tez mam ozdobne owady. Nie wiem jak sie nazywaja,w dziecinstwie nazywalismy je
grabarzami.Jest czerwony w czarne kropy.Wlaza ich tysiace na taka malwe co sie
nazywa moschata.Zdaleka jest czerwona.Nic im nie robie bo one tez mnie nie
zaczepiaja.Co innego krety to dopiero zaraza.

5. Data: 2004-04-10 17:22:25

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mirzan <l...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:0...@n...onet.pl...

> Tez mam ozdobne owady. Nie wiem jak sie nazywaja,w dziecinstwie
nazywalismy je
> grabarzami.Jest czerwony w czarne kropy.

Jeżeli to nie biedronka to na pewno kowal :-))
Pozdrawiam ;-)
Janusz

6. Data: 2004-04-10 17:35:39

Od: Piotr <p...@n...spamuj.com> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz wrote:

> Ależ oczywiście, piękny jest bardzo:-) A czym się żywi?

Odżywia się nasionami, martwymi owadami i składanymi przez nie jajami.

pozdrawiam
Piotr

7. Data: 2004-04-10 17:40:32

Od: Piotr <p...@n...spamuj.com> szukaj wiadomości tego autora

Piotr wrote:

> Odżywia się nasionami, martwymi owadami i składanymi przez nie jajami.

Zastanawiam się jak to martwe owady mają składać jaja ;-) ale zacytowałem
tylko opis ze strony http://6plus.interklasa.pl/szesc/strony/str1866.htm

Piotr

8. Data: 2004-04-10 18:48:51

Od: "ogrodowy skryba" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

nazywalismy je
> grabarzami.Jest czerwony w czarne kropy.Wlaza ich tysiace na taka malwe co

Rok kreta przeszedł już na szczęscie do historii. Sekowany za zwalczanie
kretów w tym roku już chyba nie będziesz.
Choć przecież jakże ładnie wygląda krajobraz księżycowy?!!
Mnie ten sierściuch wcale bardziej nie drażni niż pozostałe sierściuchy.

A generalnie niech sobie żyją i mnie oraz moje roślinki z daleka omijają.
Tobie tego świątecznie też życzę

Pozdrówka świąteczne
skryba

9. Data: 2004-04-10 18:50:16

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Odżywia się nasionami, martwymi owadami i składanymi przez nie jajami.
>
> pozdrawiam
> Piotr

Ściślej mówiąc wysysa soki min. z drzew.

Pozdrawia kłująco-ssąco boletus

10. Data: 2004-04-10 18:54:10

Od: "ogrodowy skryba" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> napisał:0...@n...onet.pl...

> nazywalismy je
>
> Jeżeli to nie biedronka to na pewno kowal :-))

To biedronka już nie może kowalem być i koni kuć?

Posdrawiam świątecznie równouprawnieniowo
skryba
tuzin godzin przed świątecznym jajeczkiem ( a raczej przed jego konsumpcją
bez kropek)

Gazanie i takie tam ;-)
magnolia
Co zrobić ze śpiącym dereniem?