Re: witajcie

From: "brimpke" <b...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Re: witajcie
Date: Sat, 26 Jan 2002 01:08:28 +0100

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:e...@4...com..
.
> ja na usprawiedliwienine tylko pwoiem, ze Twoj post sie u mnie
> nie pokazal inawet nie wiem o co placzesz i zgrzytasz zebodolami
> - z tymi machinami piekielnymi jest tak, ze nie u jazdego kazdy
> post jest widzialny inajbardziej to MNIE przeszkadza, kiedy cos
> pisze, ktos odpowiada albo zadaje mi pytanie a janic...bo nie
> widze...ludzie marudza zeby ciac posty ale nie cale inie zawsze.
> ciesz sie, ze jestes a co robisz alboi chcesz robic poza xx i
> possible patchwrok?
>
> Krysia(moge tu byc z cygarem bo tu prawie jak w Cafe)

Nie ma sprawy z odpisywaniem, a plakalam dltego ze na moje ( ciut
przydlugie ) powitanie nikt nie zareagowal. No i jakos musialam chocby
litoscia wzbudzic zainteresowanie ;)))))
Po przejzeniu stron grupowiczek jestem pelna nadziei ze i mnie kiedys uda
sie COS TAKIEGO wychaftowac. Kurs obrazkowy sciagniety , jeszcze tylko
zakupy i do dziela. Takim samym uczuciem zapalalam do patchworkow. Z tym
bedzie mniejszy problem bo moja mama mama ma zachomikowana mase roznych
materialow. Juz weszlam na strony ktore polecilas i jutro bede probowac.
Tyle pragnien na razie. A z tego co umiem ( choc patrzac na wasze dziela to
ZA DUZO POWIEDZIANE ) to szydelkowanie - najbardziej koronki ktore po
zrobieniu zawsze gdzies gina, ale frajde najwieksza mam z dziergania a nie z
dziela. Do tego "drutowanie" najchetniej skarpetek czasem tez jakis sweterek
popelnie. No i dawno nie robione bransoletki z muliny ( takie a la
indianskie ), "opakowanka" na doniczke z kwiatkiem ze sznurka do zawieszenia
pod sufitem ( to ze szkoly jeszcze ) no i co tam chwila przyniesie. Ogolnie
rzecz biorac lubuje sie w dlubaninach.
Chyba czas spac.
Dobranoc
Dagmara