witajcie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1. Data: 2003-06-12 18:59:05

Temat: witajcie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Od: "lisekw" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

cześć najsaczniejsza grupo w Polsce!!!

Witam wszystkich ponownie po długiej (7miesięcy) przerwie konserwcyjnej w
niebycie sieciowym. Pozdrawiam wszystkich grupowiczów (nowych, "starych
wyjadaczy", przygodne dusze)

mam pytania dwa:

1. przepraszam że nie mogę zbytnio przewertować archiwum z braku czasu na
cokolwiek - możecie wspomóc mnie jakimiś przepisami na foundee bo chciałbym
zaskoczyć rodzinkę na krótkich weekendowych wakacjach??

2. czy z racji tak długiego pauzowania wracający grupowicz musi pochwalić
się wpisowym??

pozdrawiam

:):):):):)
lisio POZNAŃ

p.s. tak na marginesie - obecnie bawię się w promotora sprzedaży sprzętu AGD
marki Philips - również kucharskie typu roboty, miksery itp itd więc służę
informacjami na temat tego sprzętu jak i pryjmuje ewentualne zastrzeżenia

1. Data: 2003-06-13 10:24:03

Temat: Re: witajcie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Witam wszystkich ponownie po długiej (7miesięcy) przerwie konserwcyjnej w
> niebycie sieciowym. Pozdrawiam wszystkich grupowiczów (nowych, "starych

Witaj z powrotem!

> [...]
> cokolwiek - możecie wspomóc mnie jakimiś przepisami na foundee bo chciałbym
> zaskoczyć rodzinkę na krótkich weekendowych wakacjach??

Prosze, tu jest link i mnostwo przepisow zebranych przez Kamile Pe.
W razie problemow daj znac, to przesle Ci na priv.

> 2. czy z racji tak długiego pauzowania wracający grupowicz musi pochwalić
> się wpisowym??

Oczywiscie, ze tak! Kazdy sposob jest dobry, by wydebic fajny przepis ;).

Pozdrawiam,
Ania

1. Data: 2003-06-16 14:55:42

Od: z...@o...pl (Monika Zarczuk) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> W razie problemow daj znac, to przesle Ci na priv.

> Oczywiscie, ze tak! Kazdy sposob jest dobry, by wydebic fajny przepis ;).

A cczy ja mogłabym się tak niedelikatnie podczepić i też poprosić o te
przepisy na prv? I co to w ogóle za potrawa?
Monika

1. Data: 2003-06-17 06:13:52

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> na
> chciałbym

Wlasnie zauwazylam, ze nie wkleilam obiecanego linka, przepraszam. Oto i on:
http://minilien.com/?vnAgARug00

> A cczy ja mogłabym się tak niedelikatnie podczepić i też poprosić o te
> przepisy na prv? I co to w ogóle za potrawa?

Fondue - wyjsciowo byly to grzanki maczane w roztopionym serze z dodatkami.
Dobrze jest miec odpowiedni sprzet, tzn. kociolek z podgrzewaczem oraz dlugie
widelczyki, na ktore nadziewa sie grzanki. Widzialam w realu (tzn. mam na mysli
hipermarket real, a nie "rzeczywistosc niewirtualna" ;) ) takie zestawy po 20
zl. Moze byc rowniez fondue czekoladowe - w tym przypadku w kociolku roztapia
sie czekolade, a macza sie w niej np. owoce.
Przepisy wysylam Ci Moniko na priv.

Pozdrawiam,
Ania

Witam
[Wiad] Jesli ktoś szuka to papierki do babeczek [Wro]
Jaka surówka do zapiekanki szpinakowej?
prażona soja
A co wy robicie z bakłażanem?