witam i o Magdalene Basset pytam

1. Data: 2001-06-04 00:53:19

Temat: witam i o Magdalene Basset pytam
Od: "schayn" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kto to jest
na poczatku myslalem ze to zona jakiegos prezydenta stanow
z 19 wieku moze 18
Bo Piszecie o jej przepisach jak z pamietnika babci Leokadji
Ale niedawno zauważylem jej posty
wiec to kobieta z krwi i kisci
Prosze przyblizyc swoja sylwetke ogółowi wkoncu sie stalas osoba publiczną
:))
Coś sie ostatnio rozpisałem widocznie jak przejde na diete przycichne

1. Data: 2001-06-04 06:36:15

Temat: Re: witam i o Magdalene Basset pytam
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Jej sylwetka jest ogolowi przyblizona

Krysia

> [...]
>:))
>Coś sie ostatnio rozpisałem widocznie jak przejde na diete przycichne

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-06-04 08:55:30

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "schayn" <s...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> z 19 wieku moze 18
> Bo Piszecie o jej przepisach jak z pamietnika babci Leokadji

Hihihihihihi! Alem sie obsmial :D Magdo czy ty istniejesz? :) Moze jestes
Duchem voodoo w sieci? (ktoś czytał Williama Gibsona?)

Jader

1. Data: 2001-06-04 14:14:36

Od: "GG." <l...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

czytał, czytał, a młodszy stażem na grupie ogół kożysta z przepisów i nie
wie kto zacz.

GG.
Użytkownik Jader <j...@p...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9ffifo$dur$...@s...man.poznan.pl...

1. Data: 2001-06-04 20:50:18

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

schayn wrote:

> [...]
> :))
> Coś sie ostatnio rozpisałem widocznie jak przejde na diete przycichne

Z krwi i kosci. Napisz prywatnie, napisze ci w skrocie co robie i wysle
zdjecie na dodatek.
Magdalena Bassett

1. Data: 2001-06-05 20:42:35

Od: "Marzenna Kielan" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z krwi i kosci. Napisz prywatnie, napisze ci w skrocie co robie i wysle
> zdjecie na dodatek.

A ja do Ciebie Magdaleno napisalam zauroczona Twoim opowiadaniem a Ty mi nie
odpowiedzialas buuuuuuuuuuuuuuu . Dobrze przynajmniej, ze tutaj ciagle
piszesz i ze moge korzystac z Twoich genialnych przepisow. A opowiadanie
pokazalam moim kolegom (dziennikarzom) i stwierdzili to samo co ja -
urokliwe :-) To bylo to o guzikach... Poza tym obiektywnie stwierdzam, ze
cala ta grupa ma duzo wdzieku :-)

BTW jutro mam gosci wieczorem i tak wlasnie dumam nad milym i delikatnym
deserem. Moze mi cos choc doradzisz teraz? A moze ktos inny mnie wesprze?

Pozdrawiam

Marzenna Kielan
www.Malawi.PL

1. Data: 2001-06-06 00:02:39

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Marzenna Kielan wrote:

> [...]
> deserem. Moze mi cos choc doradzisz teraz? A moze ktos inny mnie wesprze?

Bardzo przepraszam, jesli nie odpowiedzialam - mozliwe, ze ciagle mi
odbija listy, jeszcze nie rozgryzlam wszystkich zlosliwosci mojego
prowidera, ktory msci sie na ludziach dniami i nocami...
Sprobuje sie porawic
Magdalena Bassett

1. Data: 2001-06-06 10:15:12

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marzenna Kielan" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
> BTW jutro mam gosci wieczorem i tak wlasnie dumam nad milym i delikatnym
> deserem. Moze mi cos choc doradzisz teraz? A moze ktos inny mnie wesprze?

Podaj po prostu truskawki na lodach np. waniliowych i będzie mniamniecznie,
delikatnie i sezonowo... ;-)
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-06-06 10:20:52

Od: "Marzenna Kielan" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podaj po prostu truskawki na lodach np. waniliowych i będzie
mniamniecznie,
> delikatnie i sezonowo... ;-)

Niezle :-) I szybkie. A moze by to jeszcze polac jakims likierem? A moze
sama najpierw sprobuje ;-))))

Pozdrawiam

Marzenna
www.Malawi.PL

1. Data: 2001-06-06 10:53:49

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niezle :-) I szybkie. A moze by to jeszcze polac jakims likierem? A moze
> sama najpierw sprobuje ;-))))

Mozna likierkiem...

> Pozdrawiam
>
> Marzenna
> www.Malawi.PL

No i może jakąś kolorową rybkę do dekoracji ;-)))... Malawi bardzo kolorowe
;-)))

--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

co to jest
sos vinegret i francuski dressing
Jeść, aby ... schudnąć, czyli czarodziejska zupa Dlugieeeeeeee
rozdrabniarka
salatka coleslaw