witaminka e

1. Data: 2003-06-03 19:20:15

Temat: witaminka e
Od: "ptysiu" <p...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Jak tam kobietki wasza witaminka e? Czy ktoras byla na tyle wytrwala zeby
smarowac rozstepki przynajmniej miesiac? czy cos pomoglo?

1. Data: 2003-06-04 06:54:00

Temat: Odp: witaminka e
Od: "Darpola" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

w postaci konkretnego kosmetyku, czy własnej roboty?

1. Data: 2003-06-04 08:03:24

Temat: Re: witaminka e
Od: "ptysiu" <p...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-06-04 14:45:56

Od: "yewka" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja jestem wytrwała i ponad miesiąc używam wit e, tyle, że nie na rozstępy
(mam ich masę po porodach i to 20 letnich, więc wiele już dla nich nie da
się zrobić), ale regularnie wklepiuję pod oczy. Na początku dawałam kapkę
kremu- kapkę wit. e, a teraz już tylko witaminka. Efekty widoczne, to bardzo
złagodzone zmarszczki "smiechawki", tak jakoś się wypłyciły. Używam wit. e
rano i wieczorem -1 kropelka pod oba oczy. Nie mam cieni pod oczami a róznie
bywało...
Jeszcze jedno, Kruszynka (chyba ona ?) radziła kiedyś maść cynkową i
lipobase na rozszerzone pory. No i kupiłam sobie toto w aptece. Lipobase mi
nie przypadła do gusty ale maść cynkową daję cieniutką warstwę na noc na
strefę T zamiast kremiku. I to jest cocoacola! :-))

yewka - Wroclaw

1. Data: 2003-06-05 06:50:29

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "yewka" <y...@o...pl> napisał w wiadomości
> Jeszcze jedno, Kruszynka (chyba ona ?) radziła kiedyś maść cynkową i
> lipobase na rozszerzone pory.

Eeeee, tego, to nie ja ;) Zdaje sie, ze chodzi o Kropelke :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-06-05 08:12:40

Od: "yewka" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Eeeee, tego, to nie ja ;) Zdaje sie, ze chodzi o Kropelke :)
>
> Kruszyna
Hej. No to może Skakanka. Jakoś tłucze mi się po głowie jedna z Was :-)))
Za to na pewno polecałaś maseczkę oczyszczającą z brzoskwiniami, mam rację?
Kupiłam w drogerii w Rynku i jest faktycznie świetna :-)))

yewka - Wroclaw

1. Data: 2003-06-05 08:27:54

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Za to na pewno polecałaś maseczkę oczyszczającą z brzoskwiniami, mam
rację?
> Kupiłam w drogerii w Rynku i jest faktycznie świetna :-)))

Eeeee, to tez nie ja :)) Brzoskwinie, brzoskwinie.... nie przypominm sobie,
a jakiej fimy?

Kruszyna

--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-06-06 13:04:27

Od: "yewka" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Eeeee, to tez nie ja :)) Brzoskwinie, brzoskwinie.... nie przypominm
sobie,
> a jakiej fimy?
>
> Kruszyna
zagraniczna, pisze: gentle exfoliating fab face food, peach & elderflower.
Na opakowaniu twarz kobity , przekrojona brzoskwinia i rozdyźdane coś, kolor
opakowania wściekły różowy.
A z drugiej strony dlaczego wszystko mi się z Tobą kojarzy. Jadłyśmy
razem?;-)))

yewka - Wroclaw

[Lublin]Wojtek z Kadusa
YR- gdzie zamówić katalog?