witaminy A+E

1. Data: 2003-11-02 14:30:56

Temat: witaminy A+E
Od: "Sylwia" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Dawno temu był tu wątek o tym, jakie są tanie preparaty z witaminami A
+ E.
Niestety, nie zapisałam sobie nazw tych produktów, a teraz bardzo by
mi się przydały...
Przypomnijcie mi, proszę, jak się nazywały te preparaty.
Pozdrawiam, Sylwia.

1. Data: 2003-11-02 14:39:34

Temat: Re: witaminy A+E
Od: "anya_g" <n...@m...mnie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sylwia <w...@o...pl> wrote:
> [...]
| mi się przydały...
| Przypomnijcie mi, proszę, jak się nazywały te preparaty.

http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&gr
oup=pl.rec.uroda

Ania

1. Data: 2003-11-02 19:37:08

Od: "Sylwia" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&gr
oup=pl.rec.uroda

> Ania

Znalezienie tego wątku graniczy z cudem :)
Dlatego ponawiam prośbę...
Sylwia.

1. Data: 2003-11-03 07:22:26

Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sylwia" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mi się przydały...
> Przypomnijcie mi, proszę, jak się nazywały te preparaty.

Chyba o te rozmowe Ci chodzi:
krotki link:
http://glinki.com/?l=VeMU

długi link (jakby z krotkim byly problemy):
http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&in
lang=pl&threadm=bi2fq6%24aes%241%40atlantis.news.tpi
.pl&rnum=4&prev=/groups%3Fq%3Dcerutin%26hl%3Dpl%26lr
%3D%26ie%3DUTF-8%26inlang%3Dpl%26selm%3Dbi2fq6%2524a
es%25241%2540atlantis.news.tpi.pl%26rnum%3D4

pzdr
Kasia

1. Data: 2003-11-03 13:14:44

Od: "Madalenka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mi się przydały...
> Przypomnijcie mi, proszę, jak się nazywały te preparaty.

Znalazłam :) wiedziałam,że mam gdzieś to zapisane, proszę bardzo:
vitaminum A+E Hasco-lek 30 kapsułek 4,69zł
podawane również było: A+E firmy Terpol.
Pozdrawiam, Magda

1. Data: 2003-11-03 16:18:11

Od: "Sylwia" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Madalenka" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Znalazłam :) wiedziałam,że mam gdzieś to zapisane, proszę bardzo:

Bardzo Ci dziękuję! :)
Pozdrawiam, Sylwia.

Blizny po ospie :[
L'oreal, Nivea czy Garnier?