witaminy w ciazy

11. Data: 2002-11-14 20:20:24

Temat: Re: witaminy w ciazy
Od: "Mąci Pajton" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna <k...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ar04eu$cjp$...@n...tpi.pl...
> Witam!
> W chwili obecnej jestem po raz drugi w 7 tyg. ciazy i przyjmuje preparaty
> witaminowe i moja opiekunka 18 mies. dziecka uwaza ze jest glupota brac
> wit.w tabletkach poniewaz nie sa tego warte bo tylko 2% wchlania sie do
> organizmu =czyli nic!I ze trzeba jesc tylko naturalne czyli owoce i
warzywa.
> Czy to prawda bo chyba mi sie nie chce w to wierzyc.
> Czy sa jakies artykuly w sieci zebym mogla ja jakos przekonac?
> Pozdr.Joanna i siopaki.
>
> Jedz dokładnie to, na co masz ochotę - nawet, jeśli bedą to dziwactwa.
Natura jest mądrzejsza od wszystkich dietetyków i sama Ci podopie. A
witaminki w taletkach zostaw dla starszych ludzi - u nich mechanizmy tej
naturalnej "podpowiedzi" czasem/często nie działają.

---

12. Data: 2002-11-14 20:45:23

Od: l...@o...pl (living_english_structure) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 14 Nov 2002 21:20:24 +0100, Mąci Pajton <m...@p...pl> wrote:

> [...]
> witaminki w taletkach zostaw dla starszych ludzi - u nich mechanizmy tej
> naturalnej "podpowiedzi" czasem/często nie działają.

A co natura na wady cewy nerwowej ?

living_english_structure

13. Data: 2002-11-14 21:37:30

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mi witaminy w tabletkach odradzał....farmaceuta w aptece (mój ulubiony).
> Trzy razy się upewniał, czy zlecił je lekarz, bo, jak twierdził, wystarczy
> racjonalnie się odżywiać.
> Jak solennie zapewniłam, że lekarz zalecił, z ociąganiem sprzedał ten
> Prenatal (czy inne paskudztwo :)
> A w jego interesie leżało wepchniecie mi najdroższego preparatu w
> największym opakowaniu, czyż nie? ;)))))
> Ola

oczywiscie pan magister farmaceuta zna sie swietnie na wszystkich chorobach
i na ich leczeniu...
po co wiec chodzilas w ciazy do ginekologa skoro pan magister farmaceuta tak
wszystko swietnie Ci doradzil?
ostatnio zauwazylem ze panowie i panie magistrowie farmaceuci biora sie za
rzeczy ktorych robic nie powinni, a mianowicie za leczenie i ordynowanie
lekow...

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

14. Data: 2002-11-14 22:13:52

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co natura na wady cewy nerwowej ?
>
> living_english_structure

no co sie czepiasz... ;P
nie wszystkich tu piszacych matki braly suplementacj czekajac na podpowiedzi
organizmu...

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

15. Data: 2002-11-14 22:28:12

Od: "Ewa O." <e...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WALDIM" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

> no co sie czepiasz... ;P
> nie wszystkich tu piszacych matki braly suplementacj czekajac na
podpowiedzi
> organizmu...

Hehe, Twoja Szanowna Mama za to przesadziła z fosforem :PPPPP Jęzor masz
jak brzytewka. ;) Znaczy siem neuroprzekaźnictwo jak speedy gonzalez. :)

Ewa, Co Mimo Wszystko Woli Karową. ;))))

16. Data: 2002-11-15 15:47:38

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ewa, Co Mimo Wszystko Woli Karową. ;))))

o ile szefa Karowej nie darze zbytnia sympatia, to cala reszte bardzo
lubie... a pewna czesc nawet BAAAAAARDZO LUBIE

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

Nie rozumiem tego. (tycie)
Do jakiego lekarza się udać w sprawie problemów z pamięcią/koncentracją
bezpieczenstwo sterydow a bliznowiec
Opieka ZDROWOTNA
Apteka Polfa