witaminy w ciazy

1. Data: 2002-11-14 12:20:25

Temat: witaminy w ciazy
Od: "Joanna" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
W chwili obecnej jestem po raz drugi w 7 tyg. ciazy i przyjmuje preparaty
witaminowe i moja opiekunka 18 mies. dziecka uwaza ze jest glupota brac
wit.w tabletkach poniewaz nie sa tego warte bo tylko 2% wchlania sie do
organizmu =czyli nic!I ze trzeba jesc tylko naturalne czyli owoce i warzywa.
Czy to prawda bo chyba mi sie nie chce w to wierzyc.
Czy sa jakies artykuly w sieci zebym mogla ja jakos przekonac?
Pozdr.Joanna i siopaki.

3. Data: 2002-11-14 13:36:12

Temat: Re: witaminy w ciazy
Od: "Ewa O." <e...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Czy to prawda bo chyba mi sie nie chce w to wierzyc.
> Czy sa jakies artykuly w sieci zebym mogla ja jakos przekonac?

Czasem warto zaufać opiekunce. Nie wydaje Ci się rozsądniejsze dostarczanie
naturalnych witamin, zamiast piguł? Z pomocą lekarza dobrze zbilansuj
dietę. We wczesnej ciąży suplementacja może być nawet szkodliwa.
Później można to robić, ale ostrożnie i w konsultacji z lekarzem prowadzącym
ciążę.

Poczytaj:
http://www.edziecko.pl/alle.phtml?p=cp021

2. Data: 2002-11-14 13:36:12

Od: "Ewa O." <e...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2002-11-14 14:01:02

Od: "Ewa O." <e...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2002-11-14 15:11:46

Od: "Ewa O." <e...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2002-11-14 15:18:08

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy to prawda bo chyba mi sie nie chce w to wierzyc.
> Czy sa jakies artykuly w sieci zebym mogla ja jakos przekonac?

hmmm zastanawiam sie co by tu powiedziec nie uragajac opiekunkom do dzieci i
ich poziomowi inteligencji...
to demokratyczny kraj i kazdy moze miec taki poglad jaki sobie zyczy i moze
go glosic w zasadzie bez przeszkod...
Naturalne zywienie i podaz witamin jest wielce szlachetnym pomyslem, ale nie
zawsze do realizacji w dzisiejszych czasach i przy dzisiejszym stylu
zycia... nie ma juz tak naprawde zdrowej zywnosci pelnej witamin... jest
tylko chemia i nawozy sztuczne (w wiekszosci przypadkow)
popyt kobiety ciezarnej na witaminy i makro i mikro elementy jest duzy i
powinien byc uzupelniany preparatami witaminowymi... choc oczywiscie nie
nalezy zapominac o wlasciwej diecie... albo inaczaczej... 1. dieta 2.
uzupelniac tabletkami

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

7. Data: 2002-11-14 17:09:00

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam!
> W chwili obecnej jestem po raz drugi w 7 tyg. ciazy i przyjmuje preparaty
> witaminowe i moja opiekunka 18 mies. dziecka uwaza ze jest glupota brac
> wit.w tabletkach.

Mi witaminy w tabletkach odradzał....farmaceuta w aptece (mój ulubiony).
Trzy razy się upewniał, czy zlecił je lekarz, bo, jak twierdził, wystarczy
racjonalnie się odżywiać.
Jak solennie zapewniłam, że lekarz zalecił, z ociąganiem sprzedał ten
Prenatal (czy inne paskudztwo :)
A w jego interesie leżało wepchniecie mi najdroższego preparatu w
największym opakowaniu, czyż nie? ;)))))
Ola

8. Data: 2002-11-14 17:11:03

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

.> Mi witaminy w tabletkach odradzał....farmaceuta w aptece (mój ulubiony).
> Trzy razy się upewniał, czy zlecił je lekarz, bo, jak twierdził, wystarczy
> racjonalnie się odżywiać.

Ale to było latem i rzeczywiście moja dieta była bogata.
O.

9. Data: 2002-11-14 17:25:03

Od: "Rafalski" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Usador Oleńka escribió:

> A w jego interesie leżało wepchniecie mi najdroższego preparatu w
> największym opakowaniu, czyż nie? ;)))))

Niekoniecznie, jeśli jest pracownikiem, a nie właścicielem ;)

Swoją drogą, nie doczekałem się na grupie żadnych komentarzy do podrzuconego
kiedyś linku na ten temat:

http://global.sisco.pl/longevity.html

Jak to jest, wcinać te suplementy, czy nie wcinać?

Rafalski

10. Data: 2002-11-14 17:30:37

Od: "Ewa O." <e...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> powinien byc uzupelniany preparatami witaminowymi... choc oczywiscie nie
> nalezy zapominac o wlasciwej diecie... albo inaczaczej... 1. dieta 2.

No to nie urągaj. :)
Mnie prowadził w czasie ciąży świetny ginekolog-położnik. Razem ustaliliśmy
dietę.
Suplementy, w bardzo niewielkiej ilości, brałam dopiero od 2 trymestru, z
zalecenia lekarza właśnie.

Syna mam zdrowego jak dąb - nie wie, co to przeziębienie, grypa... :)

E.

PS. przepraszam za flood'a w tym wątku, coś mi się newsy skopsały. :(

Nie rozumiem tego. (tycie)
Do jakiego lekarza się udać w sprawie problemów z pamięcią/koncentracją
bezpieczenstwo sterydow a bliznowiec
Opieka ZDROWOTNA
Apteka Polfa