Nie rozumiem tego. (tycie)

1. Data: 2002-11-14 10:59:48

Temat: Nie rozumiem tego. (tycie)
Od: "Chyna" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jem mniej, przybieram na twarzy.
Nie podjadam miedzy posilkami, nie mam w zwyczaju podjadac np. chipsow. Takie rzeczy
-
won.
Owoce i warzywa codziennie.
Ogolnie staram sie jesc _mniej_.
Ktos mi ostatnio rzucil, ze jakbym na buzi "przybrala". Kolega powiedzial, ze
nieznacznie,
ale rzeczywiscie, moze z pol centymetra. Zastanawial sie, czy ja moze nie "puchne" z
niejedzenia albo tez zwyczajnie moje cialo sie zmienia po roku-dwoch (widzial zdjecie
sprzed 1,5 roku).
O co tu moze chodzic?
Dzieki.

--
Chyna :: http://oejsis.prv.pl :: http://chynaa.nlog.pl
I think yer the same as me, take two sugars in yer tea... [Oasis, 5.12.97, Dublin]

2. Data: 2002-11-14 11:21:51

Temat: Re: Nie rozumiem tego. (tycie)
Od: "Xmas" <l...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jem mniej, przybieram na twarzy.
Może masz zapisaną w genach okrągłą twarz.

3. Data: 2002-11-14 12:10:09

Od: "Chyna" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Xmas" <l...@w...edu.pl> wrote in message
| Może masz zapisaną w genach okrągłą twarz.

A to swoja droga. Okragla twarz mialam zawsze. I nawet, gdy schudlam kilka kilo nadal
mialam okragla twarz. Chcialabym miec trojkatna itp., ale to se ne da ;) Mialam
okragla,
ale nie "papusna". Teraz tez nie wygladam jakbym byla mocno papusna, bynajmniej, ale
zaczynam na niej "wydobrzywac" (co to za stwierdzenie? ;).
Moze gdzie tu tkwi problem? http://www.przychodnia.pl/diety/index3.php3?s=3&d=2&
t=3 To
znaczy nie _tu_ =), ale wlasnie dlatego, ze tego nie stosuje tak do konca? (chodzi o
to,
ze pije herbate z cukrem - dwie i pol lyzeczki, a codziennie takie 2 herbaty + jablka
na
noc?) No tak, tylko dlaczego w takim razie odbija sie to na twarzy, a nie np. w udach
czy
tzw. "tylku"? ;>

4. Data: 2002-11-14 13:58:12

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Może masz zapisaną w genach okrągłą twarz.

Albo rozregulowałaś gospodarkę wodną organizmu.

Qwax

5. Data: 2002-11-15 13:00:53

Od: "artpen" <g...@a...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A to swoja droga. Okragla twarz mialam zawsze. I nawet, gdy schudlam kilka
kilo nadal
> mialam okragla twarz. Chcialabym miec trojkatna itp., ale to se ne da ;)

Może to pomoże ;)) tekst z grupy pl.sci.weterynaria:

"Chcialam przeprosic za odescie od tematu grupy ale mam do przekazania
bardzo
przykra wiadomosc.Moze wielu z Was juz o tym slyszalo:
Ta wiadomosc obiega w tej chwili caly swiat. Pewien Japonczyk z Nowego
Jorku, hoduje i sprzedaje
koty nazwane BONSAI CATS :kiedy sa jeszcze kocietami a ich kosci sa jeszcze
bardzo elastyczne
wklada je do bardzo ciasnej butelki (wykorzystuje rozne ksztalty, np bardzo
plaskie, okragle jak pilka, stozkowate td), zamyka je tam na kilka
miesiecy!!!!!!! podaje im chemikalia, ktore
maja na celu ueleastycznienie a wlasciwie wstepne rozpuszczenie
kosci......w czasie wzrostu wypelnia on butelke,
Kot po miesiacach przebywania w butelce nabiera jej ksztaltu, nie est w
stanie sie poruszac...... jest po prostu wegetujaca roslinka -
ludzie kupuja je jako - DECORATION PET - czyli zwierzeta ozdobne!!!!! i po
prostu nieruchome np. stawiaja na kominku!!!!!!!! Na stronach do ktorych
podaje adres znajdziecie wiele informacji na
temat tego bestialstwa - niektore zwierzeta sa kupowane i trzymane przez
kilka lat w tych slojach - karmione sa przez rurke, w odbyt montuje im sie
tube przez ktora sie zalatwiaja...
Jesli chcecie pomoc to mozna podpisac sie pod listem ,który zostanie
przekazany do Organizacji Praw Zwierzat w Stanach
Zjednoczonych.
Adres strony intenetowej hodowli BONSAI CAT - wszystkie informacje i
zdjecia (uwaga obejrzenie ich grozi szokiem) -
http://www.bonsaikitten.com/bkmethod.html"

6. Data: 2002-11-15 13:17:22

Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

artpen wrote:

> [...]
> Adres strony intenetowej hodowli BONSAI CAT - wszystkie informacje i
> zdjecia (uwaga obejrzenie ich grozi szokiem) -

Te strony przypominaja raczej tworczosc performance art, w celu
przyciagniecia widzow na strone www stworzona przez matke-artystke,
ktorej urodzilo sie dziecko i wymyslila sobie abstrakcyjny temat, aby
zyskac popularnosc, a faktycznie nic tam nie ma niezwyklego, poza kotem
wsadzonym na chwile do szklanego naczynia.
Kot jest zdrowy, a rekwizyty typu rurka, strzykawka, wiertarka
to jedynie rekwizyty w "instalacji".
A tekst jest jednym z tysiaca jakie sie spotyka na netcie,
czyli fatamorgana.

Zreszta calosc wyjasnia napis:

"Just kidding!"

Jacek
--
World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
fit to solve NP problems (knapsack algorithm).

7. Data: 2002-11-15 14:58:58

Od: "Chyna" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

artpen g...@a...prv.pl nie ukrywa, że...

| Może to pomoże ;)) tekst z grupy pl.sci.weterynaria:

Dawno temu dowiedzialam sie o tym.... i wiesz, nie przyszloby mi do glowy, zeby sie
usmiechnac... nawet z przymruzonym okiem.
Nie wiem, jakim jestes czlowiekiem ale mam nadzieje, ze takich na swojej drodze
spotkac
bede jak najmniej.

--
Chyna :: http://oejsis.prv.pl :: http://chynaa.nlog.pl
.... [...]

8. Data: 2002-11-17 12:34:03

Od: j...@g...pl (Jacek) szukaj wiadomości tego autora

Chyna naskrobał:

>Jem mniej, przybieram na twarzy.
>Nie podjadam miedzy posilkami, nie mam w zwyczaju podjadac np.
>chipsow. Takie rzeczy - won.

Och... kup sobie wagę. Jest obiektywna do obrzydliwości.

J.

9. Data: 2002-11-17 16:13:00

Od: "Chyna" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek j...@g...pl nie ukrywa, że...

| Och... kup sobie wagę. Jest obiektywna do obrzydliwości.

Och, wage juz mam, ale miewa obrzydiwe humory.

--
Chyna :: http://oejsis.prv.pl :: http://chynaa.nlog.pl
There has never been cool keyboard player, apart from Elton John. [Noel Gallagher]

10. Data: 2002-11-20 22:01:59

Od: "Kaziko" <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

moze niezupelnie na temat, ale ostatnio spotkalem sie z teoria, ze ludzie
ktorzy maja sklonnosci do tycia, maja to zapisane w genach i nalezy
traktowac to cos co sie uksztaltowalo w procesie ewolucji. jest to
przystosowanie organizmu do okresow glodu, jakie sie ludziom na przestrzeni
dlugich tysiecy i wiecej lat zdarzaly. organizm gromadzi zapasy wtedy kiedy
czlowiek ma co jesc i sie odzywia, po to aby wykorzystywac je w czasie kiedy
pozywienia bedzie mniej.

problemem staje sie to wtedy kiedy czlowiekowi glod nie zagraza, pozywienia
jest pod dostatkiem. czlowiek je, organizm gromadzi zapasy i jest nadwaga.

oczywiscie pytanie co z tymi ktorzy nie tyja i sa ciagle chudzi (jak ja np,
170cm wzrostu i waga ok 65kg, najwiecej w zyciu wazylem 67). otoz tacy
osobnicy w okresach glodu po prostu wymierali ... :-(

nie wiem , czy sa jakies dowody na poparcie tej teorii, ale ot, jest
ciekawostka.

pzdr,K

"Chyna" <c...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> Chyna :: http://oejsis.prv.pl :: http://chynaa.nlog.pl
> I think yer the same as me, take two sugars in yer tea... [Oasis, 5.12.97,

Do jakiego lekarza się udać w sprawie problemów z pamięcią/koncentracją
bezpieczenstwo sterydow a bliznowiec
Opieka ZDROWOTNA
Apteka Polfa
ja leczyc ?