wizyta u prostytutki

11. Data: 2005-09-05 16:17:36

Temat: Re: wizyta u prostytutki
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vicky:
> A faceci ? - No ba! przecież sex z prostytutką - to jak "konik"
> [...] w innej odmianie.. - ciężko to nawet nazwać zdradą :]
> - bo przecież mowy nie było uczuciach :)))))
> Niezobowiązujący sex, dyskretnie, nikt się nie dowie - generalnie
> luzik :) On chce sobie spróbować - co mu tam ... nuda w związku
> to dawaj! Cztery lata wytrzymał biedak ... pewnie już mu zanikł z
> rozpaczy :)))

Do czego zmierzasz? :)

Czy nic nie usprawiedliwia wg ciebie pomyslu zaspokojenia sie
z prostytutka?
A jesli tamta babeczka spelnia sie seksualnie z kims na boku np?
To tez nie? ;)

> Nie wiem gdzie wyczytałeś to stwierdzenie...

To kwestia logiki. :)
Polaczenie sformulowania "normalne" oraz "u facetow" oznacza
ni mniej ni wiecej tylko nienormalnosc takich uwarunkowan
u nie-facetow, zas konkretnie najprawdopodobniej "u kobiet".

Wiec jak, zgadza sie? :)

> Co innego mieć ochotę a co innego szukać dziwki na noc i zastanawiać
> się czy to dobre czy złe.

Czyli "miec ochote" to OK, ale "miec ochote" i probowac wykorzystac
ja to beee?
Dobrze rozumiem twoje stanowisko? :)

> Generalizując - kobiety zwykle miewają motyw - a mężczyźni -
> 'zwizualizowaną' chęć.

No i jeszcze rozne pomysly. ;)
I co z tego?

Reasumujac: jak kobieta popije sobie i "zapomni sie" np z kolega
z pracy ("w delegacja") to to sie nazywa "miala motyw", ale
w przypadku faceta to sie nazywa juz "chcica" - dobrze cie odczytuje?
No i oczywiscie w przypadku kobiety nie moze wowczas byc mowy
o zdradzie - zgadza sie? ;D

--
Czarek

12. Data: 2005-09-05 16:42:13

Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Vicky:
>
> Do czego zmierzasz? :)

Do uczciwości..

> Czy nic nie usprawiedliwia wg ciebie pomyslu zaspokojenia sie
> z prostytutka?

Nic.
Prawdę mówiąc jest to chyba gorsze niż zakochać się w kimś i zrobić to z
'miłości'- bo przynajmniej nie wynaturza uczuć.
Nie kumam jakim trzeba być pustym palantem żeby płacić za sex .. ale to
zapewne wynika z natury człowieka.
Kupować ciało kobiety. Powiesz - przecież same je sprzedają.... ? No i co z
tego? To 'TY' masz wybór - kupić lub nie.

> A jesli tamta babeczka spelnia sie seksualnie z kims na boku np?
> To tez nie? ;)

Która?
Prostytutka?
Co to za do rzeczy - każdy jest sobą i ma swoje wartości.
Gdyby kobieta Cię zdradziła poleciałbyś natychmiast w ramiona innej?

> Wiec jak, zgadza sie? :)

Nie
Ja aż tak nie motam :))))

> Czyli "miec ochote" to OK, ale "miec ochote" i probowac wykorzystac
> ja to beee?
> Dobrze rozumiem twoje stanowisko? :)

Jeśłi jesteś sam i masz ochotę - to hulaj dusza - kogo to obchodzi ?
Ale jeśli deklarujesz się na związek z kimś to chyba jest różnica - prawda?
No chyba że w ogóle latałoby Ci u dupy gdyby np 'Twoja' żona czy kobieta
zdradzała Cie na prawo i lewo... ?

> Reasumujac: jak kobieta popije sobie i "zapomni sie" np z kolega
> z pracy ("w delegacja") to to sie nazywa "miala motyw", ale
> w przypadku faceta to sie nazywa juz "chcica" - dobrze cie odczytuje?

Nie. Bez względu czy to kobieta zdradza czy facet wina zawsze jest taka
sama.
Nie ma na to wytłumaczenia. Słabość? - gówno prawda. :) Próżność - ulubiony
grzech szatana :>>

> No i oczywiscie w przypadku kobiety nie moze wowczas byc mowy
> o zdradzie - zgadza sie? ;D

Eee..

Pozdrawiam
Vicky

13. Data: 2005-09-05 19:19:22

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vicky:
> Do uczciwości..

No nie wiem.
Chyba ze takiej slepawej na jedno oko. ;D

> Nie kumam jakim trzeba być pustym palantem żeby płacić
> za sex ..
> ale to zapewne wynika z natury człowieka.

Lepiej jest zdradzac np z "kolezanka"? ;)

> Kupować ciało kobiety.

OK, czyli kupowanie jest "niedopuszczalne".
A sprzedawanie? Nie?

> Powiesz - przecież same je sprzedają.... ? No i co z tego?
> To 'TY' masz wybór - kupić lub nie.

Kazdy ma wybor. :)
Ty takze. ;)

> Która?
> Prostytutka?

Nie. :)

> Gdyby kobieta Cię zdradziła poleciałbyś natychmiast
> w ramiona innej?

Ja? :)
To calkiem prawdopodobne... mogloby byc. ;)

> Nie
> Ja aż tak nie motam :))))

Jestes tego pewna? :)

> ... jeśli deklarujesz się na związek z kimś to chyba jest
> różnica - prawda?

A co z kwestia odpowiedzialnosci w zwiazku?
Nie czulabys sie wspolodpowiedzialna za zdrade partnera?

> No chyba że w ogóle latałoby Ci u dupy gdyby np 'Twoja'
> żona czy kobieta zdradzała Cie na prawo i lewo... ?

Czyli jesli nie zalezy komus na zwiazku to wtedy moze juz
zdradzac jak dla ciebie? :)

> Nie. Bez względu czy to kobieta zdradza czy facet wina
> zawsze jest taka sama.
> Nie ma na to wytłumaczenia.

Byc moze.
Ale mozna skoncentrowac sie na motywach...
"obustronnych". :)

Czy prostytutki to powazne zagrozenie dla kobiet w zwiazkach?

--
Czarek

14. Data: 2005-09-05 20:08:10

Od: "Ami" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vicky" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

> Nie wiem gdzie wyczytałeś to stwierdzenie...
> Co innego mieć ochotę a co innego szukać dziwki na noc i zastanawiać się
czy
> to dobre czy złe.

Oczywiście że dobre, widzisz w tym cos złego?

Pozdrawiam
AmiDecr

15. Data: 2005-09-06 06:41:49

Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba ze takiej slepawej na jedno oko. ;D
Skoro lubisz się oszukiwać to ja już nic CI na to nie poradzę :]

> Lepiej jest zdradzac np z "kolezanka"? ;)

Lepiej jest nie zdradzać. Nie wpadłeś na to? :>

> OK, czyli kupowanie jest "niedopuszczalne".
> A sprzedawanie? Nie?

Jak pisałam .. przewidywalny ..

> Kazdy ma wybor. :)
> Ty takze. ;)

Właśnie
dlatego nie zapłaciłabym za sex - wolałabym dać te 200 i odejść.
Zresztą facet który płąci za sex to chyba już sam nie wierzy w swoje
możliwości...ale to tak jakby druga strona medalu

> Ja? :)
> To calkiem prawdopodobne... mogloby byc. ;)

Zapłaciłbyś jej też?

> Jestes tego pewna? :)

Absolutnie - Ty jesteś tu królem motania. :))

> A co z kwestia odpowiedzialnosci w zwiazku?
> Nie czulabys sie wspolodpowiedzialna za zdrade partnera?

Można się czuć winnym za coś co złego sie stało z Twojej winy - a nie z
jego.
Wszyscy nagle się tolerancyjni zrobili wielce dla zdrady - a prawda jest
taka że
odpowiedzialność za zdradę ponosi tylko jedna osoba - ta która to robi.

A weż taki przykład - ekstremalny of course...
Idziesz do dziwki i zaraża Cie np Hivem.
Ty nieświadomy tego po kilku dniach męczarni namawiasz żonę na sex :>
no i zarażasz ją... po 3 tygodniach żona robiąc kolacje w kuchni kaleczy się
nożem
i zaraża wasze dziecko - według Ciebie to wszystko jej wina - bo przecież
przez nią poszedłeś do dziwki?
Nie! To wina teściowej - bo ją urodziła.!!! :)

> Czyli jesli nie zalezy komus na zwiazku to wtedy moze juz
> zdradzac jak dla ciebie? :)

Nie rozumiem do czego to napisałeś... napisałam coś wręcz odwrotnego.
Chyba nie zrozumiałeś ...

> Byc moze.
> Ale mozna skoncentrowac sie na motywach...
> "obustronnych". :)

Siur... tylko może lepiej przed a nie po.

> Czy prostytutki to powazne zagrozenie dla kobiet w zwiazkach?

Czy sasiad z przeciwka to poważne zagrożenie dla mężczyzny w związku?
No może jest mniejsze prawdopodobieństwo że nas czymś zarazi..

Pozdrawiam
Vicky

16. Data: 2005-09-06 07:22:30

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vicky:
> [...]

No dobra, juz chyba wiem ~wszystko. :)

Straszne jest to co wypisujesz...
i glupie bezdennie... :)

dlatego musze wymieknac. ;)

Dzieki za ~odpowiedzi.

--
Czarek

17. Data: 2005-09-06 07:44:34

Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dlatego musze wymieknac. ;)

Jak zwykle :)

Pozdrawiam
Vicky

18. Data: 2005-09-21 20:50:05

Od: "Feromon" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "p" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Jestem mezczyzna mam 30 lat jestem w zwiazku od 4 lat. W ostatnim czasie
mam
> wielka ochote sprobowac sexu z inna kobieta, mysle o pojsciu do
prostytutki.
> Czy moze zachowanie i moja ciekawosc jest objawem jakis zaburzen?

Tak.Przedwczesne dojrzewanie :)))) "Normalni" mężczyżni "przechodzą to"
około czterdziestki ;))))))))))))

POzdr
Feromon

Re: Definicja rozwinięcia dziesiętnego (było o 0.(9))
Kura domowa idzie do psychiatry.
co tooo????
Test Bender-Koppitz
[Gdzie] we Wrocku trening asertywnosci?