Czy Was nie wkurza?

1. Data: 2002-07-22 08:24:11

Temat: Czy Was nie wkurza?
Od: "Sylwia Haliżak" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czytam jeszcze gorączkowo ostatnie posty, bo za chwilę wyjeżdżam na trzy dni
do teściowej. Czytam zwłaszcza te o depilacji. Powiedzcie, czy Was nie wkurza
propaganda kosmetyczek i producentów depilatorów mówiąca, że po zastaosowaniu
danej metody (wosk/depilator) nogi będą gładkie przez długie tygodnie?
Ja zarówno po wosku, jak i depilatorze mogę nogi pokazać przez tydzień,
potem włoski są na tyle duże, że mi głupio latacz gołymi nogami, a na tyle małe,
że się jeszcze nie nadają do ponownego zdepilowania.
Wiem, że są kobiety, które mogą się depilować rzadziej, ale to chyba mniejszość.
Reszta cierpi katusze ;-)
Musze kończyć, bo moja teściowa już jest, a ja jeszcze nie spakowana.

Pozdrawiam
Sylwia

1. Data: 2002-07-22 08:53:12

Temat: Re: Czy Was nie wkurza?
Od: "Anastazja" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sylwia Haliżak" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
mniejszość.
> Reszta cierpi katusze ;-)
> Musze kończyć, bo moja teściowa już jest, a ja jeszcze nie spakowana.

Wszystko zależy od struktury włosa i sposobu depilacji. Próbowałaś już
wszystkiego?? W Twoim przypadku najskuteczniejsza byłaby depilacja
laserem, ale to bardzo kosztowne. Ja na szczęście nie mam takiego
problemu...
po depilacji depilatorem włosy odrastają dopiero po 2-3 tygodniach. U kosme-
tyczki kupuję środek Depileve opóźniający odrastanie włosków. Nie działa??

Pozdrawiam,
Anastazja

1. Data: 2002-07-22 11:15:39

Od: "P&P" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej dziewczyny

z włoskami jesteście bardziej sexy

Paweł

1. Data: 2002-07-22 13:02:15

Od: "[...:::AnyOne:::...]" <*nospam*anyone@iq.pl> szukaj wiadomości tego autora

P&P <p...@w...pl> wrote:

> Hej dziewczyny
> z włoskami jesteście bardziej sexy

NTG fetyszysto!!!!!!!!

1. Data: 2002-07-22 13:04:48

Temat: wkurza!
Od: "Asia Slocka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anastazja"
> po depilacji depilatorem włosy odrastają dopiero po 2-3 tygodniach.

Nie wiem czy ktoś uwierzy ;-) U mnie po depilacji odrastają po 2-3 dniach..
ale tygodnie...To niesprawiedliwe:(
Asia Słocka

1. Data: 2002-07-22 13:40:07

Temat: Re: wkurza!
Od: "Anastazja" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia Slocka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Anastazja"
>
> Nie wiem czy ktoś uwierzy ;-) U mnie po depilacji odrastają po 2-3
dniach..
> ale tygodnie...To niesprawiedliwe:(

:-OOOO !!! Straaaasznie szybko!! To może ja jakaś lewa jestem... ;)

Współczuję ;)
Anastazja

1. Data: 2002-07-22 13:43:29

Od: "Asia Slocka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anastazja"
> :-OOOO !!! Straaaasznie szybko!! To może ja jakaś lewa jestem... ;)
> Współczuję ;)

To chyba ja jakaś lewa..jak slyszę w tych reklamach o trzech tygodniach
(kiedyś nawet o sześciu) i czuję szczecinę po dwóch dniach to nachodzi
mnie niezrozumiała złość ;-) Przejdę się jeszcze na wosk do kosmetyczki..
zobaczymy co wtedy.
Asia Słocka

1. Data: 2002-07-22 14:01:49

Od: "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia Slocka" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:ahh2aa$mqj$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Anastazja"
jestem... ;)

> To chyba ja jakaś lewa..[...]

To ja prawa, do kompletu. Debilator zalega na dnie szuflady -
skoro efekt jest mniej więcej tak samo trwały, jak po żyletce,
to przecież nie będę się znęcać nad sobą, nie? Daj znać, jak z
tym woskiem. To chyba moja jedyna szansa, bo do kompletu mam
lekką fotoalergię, więc o laserze mogę zapomnieć.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
a...@w...pl

1. Data: 2002-07-22 16:11:00

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 22 Jul 2002 16:01:49 +0200, Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl>
wrote:
[...]
: >
: > To chyba ja jakaś lewa..[...]
:
: To ja prawa, do kompletu. Debilator zalega na dnie szuflady -
: skoro efekt jest mniej więcej tak samo trwały, jak po żyletce,
: to przecież nie będę się znęcać nad sobą, nie?

w dodatku po depilatorze wrastaja wloski, a po zylecie nie. "dlugie
tygodnie", hy hy... dobre sobie

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

1. Data: 2002-07-22 21:12:42

Od: "Calla" <c...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja uzywam wax do usuwania wlosow na moich nogach. Musze przyznac ze wlosy na
moich nogach robia sie slabsze i rzadsze.

Depilacja tzw. okolic bikini
test -
Celulitis czyli skorka pomranczowa
Przetłuszczające sie włosy - ratunku!!!