własn.spółdz.prawo do lokalu-koszty

1. Data: 2003-10-24 22:21:54

Temat: własn.spółdz.prawo do lokalu-koszty
Od: "Mariusz" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Kupuję nowe mieszkanie (spółdzielcze własnościowe prawo do lokalu) za jakieś
150 tys. zł. Jako żywo interesują mnie konkretne koszty po ustanowieniu
prawa do lokalu. Jak to policzyć? Czy płacę 2% podatek od czynności
cywilnoprawnych - od wartości lokalu, gruntu, czy wcale?

Pozdrawiam
Mariusz

1. Data: 2003-10-27 06:37:41

Temat: Re: własn.spółdz.prawo do lokalu-koszty
Od: "Mariusz" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> prawa do lokalu. Jak to policzyć? Czy płacę 2% podatek od czynności
> cywilnoprawnych - od wartości lokalu, gruntu, czy wcale?

naprawdę nikt nie wie?

poradźcie
Mariusz

1. Data: 2003-10-27 07:02:29

Od: Paweł Muszyński <p...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-10-27 07:37, Użytkownik Mariusz napisał:

> jakieś
>
> naprawdę nikt nie wie?

Podejdź, ew. zadzwoń do jakiegoś notariusza i zapytaj jakie będą koszty.
Ja za mieszkanie za 110 tyś. zapłaciłem ok. 1500 zł (chyba, nie pamietam
dokladnie).

--
Paweł Muszyński

1. Data: 2003-10-27 11:39:49

Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> prawa do lokalu. Jak to policzyć? Czy płacę 2% podatek od czynności
> cywilnoprawnych - od wartości lokalu, gruntu, czy wcale?

Płacisz podatek 2% od wartości tego, co kupujesz, czyli kupujesz lokal
mieszkalny na zasadach spółdzielczego własnosciowego prawa do lokalu
mieszkalnego. Nie kupujesz udziału w gruncie.

Czym oczyscic pspalenizne z piekarnika.
Nawilżacz powietrza
REMONTY - KRAKÓW
Jakiej firmy pralkę kupić?