wlasna apteka

1. Data: 2003-08-28 19:19:21

Temat: wlasna apteka
Od: "krzychu" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam pytanie
czy obecnie trzeba skonczyc studia farmaceutyczne zeby moc zalozyc wlasna
apteke?

pozdrawiam
kaska siostra krzycha

2. Data: 2003-08-28 21:13:00

Temat: Re: wlasna apteka
Od: "" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam pytanie
> czy obecnie trzeba skonczyc studia farmaceutyczne zeby moc zalozyc wlasna
> [...]

nie wiem jak to jest teraz bo ponoc sie cos pozmienialo ale do tej pory jak
miales kase to otwierales apteke przy czym musiales zatrudnic magistra
farmacji jako jej kierownika

3. Data: 2003-08-28 21:51:04

Od: "justyna " <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

krzychu <k...@g...pl> napisał(a):

> mam pytanie
> czy obecnie trzeba skonczyc studia farmaceutyczne zeby moc zalozyc wlasna
> apteke?

na razie właścicielem może byc każdy (no, prawie, są ograniczenia dot.
lekarzy i właścicieli hurtowni bodajże), ale musisz mieć kierownika magistra
farmacji i odpowiedni personel. z tym, że byc moze to sie zmieni.

4. Data: 2003-09-26 16:16:36

Od: "verybigproblem" <verybigproblem@[no-spam]wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

polecam Newsweek'a 34/2003 dział listy, tam wszystko jest wyjasnione:)

Didrocal - osteoporoza
lactovaginal na recepte
technik farmacji
czeka mnie dluuugi lot na Kube...