czeka mnie dluuugi lot na Kube...

1. Data: 2003-08-27 15:42:14

Temat: czeka mnie dluuugi lot na Kube...
Od: " " <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

... i bardzo się ciesze ale i obawiam. Za kazdym razem, podczas podróży
lotniczych mam OKROPNY ból uszu. Lekarz przepisal mi Claritine i jakies
kropelki (nie pamiętam nazywy) ale nic nie pomogło.
Czy ktoś w Was miał podobne problemy i może ma wypróbowany sposób na podróż
miłą i przyjemną?

Pozdrawiam
Kajusia

2. Data: 2003-08-31 19:54:19

Temat: Odp: czeka mnie dluuugi lot na Kube...
Od: "Łukasz Ejsmont" <z...@b...am.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Spróbój żucia gumy może pomoże. Tak kiedyś robili lotnicy. Pozwala to
wyrównać cinienie powietrza po obu stronach błony bebenkowej.

Użytkownik <k...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:biijgm$2ea$...@i...gazeta.pl...

http://www.gazeta.pl/usenet/

3. Data: 2003-09-26 16:08:33

Temat: Re: czeka mnie dluuugi lot na Kube...
Od: "verybigproblem" <verybigproblem@[no-spam]wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam sposob na dlugie loty.
Przed wejsciem na poklad 2-3 piwa, przed startem i w trakcie ladowania guma
do zucia duza i otwierac trzeba usta zujac ja.
W trakcie lotu oczywiscie mocny alkohol i mozna leciec...byle nie
"odleciec":)))))

PERITOL - stosowanie u dziecka
zielnik
poł roczny staż