technik farmacji

1. Data: 2003-08-27 16:16:58

Temat: technik farmacji
Od: "monia" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam i pytam:
czy ktoś zna szkołę (w Trójmieście) w której można zrobic technika farmacji,
chodzi mi głównie o formę zaoczną lub wieczorową i ile by to ewentualnie
kosztowało
z góry dziekuje za odpowiedź

2. Data: 2003-08-27 19:20:59

Temat: Re: technik farmacji
Od: "LN" <l...@A...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
farmacji,
> chodzi mi głównie o formę zaoczną lub wieczorową i ile by to ewentualnie

Niestety nie wiem gdzie w Trójmieście ale mogę Ci powiedzieć że jeśli chcesz
kiedykolwiek zacząć taką szkołę to radzę się pospieszyć. We wrześniu będzie
nabór ostatni w szkołach które przyjmują zgodnie z rokiem szkolnym, a w
styczniu ostatni w szkołach przyjmujących zgodnie z rokiem kalendarzowym.

Potem szkolnictwo techników farmacji (do ostatniego rocznika przyjętych)
zakończy się na zawsze. Następnie zawód technika farmacji zakończy się z
chwilą przejścia na emeryturę ostatniego technika jaki pozostanie z tych
ostatnich roczników (czyli za około 40 lat).
Powodem jest Unia Europejska w której nie istnieje zawód technika farm.

pzdr
LN

3. Data: 2003-08-28 18:08:21

Od: "justyna " <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

LN <l...@A...onet.pl> napisał(a):

> Powodem jest Unia Europejska w której nie istnieje zawód technika farm.

niedawno spotkałam moją byłą nauczycielkę ze studium farmaceutycznego.
okazało się, że "moje" studium nawiązało współpracę z francuską szkołą
kształcącą francuskich techników (?) i "nasi" słuchacze jeżdżą tam na
wymianę. na pewno nie ma techników w Uniii? a może Francja nie należy do Unii?

czeka mnie dluuugi lot na Kube...
PERITOL - stosowanie u dziecka
zielnik
poł roczny staż