włóknina

1. Data: 2003-06-13 12:51:00

Temat: włóknina
Od: "Gallilleo" <gallilleo@SPAMEROM_NIEo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie oprócz sklepów ogrodniczych można dostać czarną włókninę? Wszędzie u
"ogrodników" gdzie sprawdzałem jest bardzo szeroka i niekoniecznie tania - a
ja potrzebuję 200 mb wąskiej - najlepiej 0,5 metra (na chwasty w
żywopłocie).

pozdrawiam
piotr

2. Data: 2003-06-14 08:01:14

Temat: Odp: włóknina
Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gallilleo <gallilleo@SPAMEROM_NIEo2.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bccha1$1lph$...@n...atman.pl...
> [...]
> "ogrodników" gdzie sprawdzałem jest bardzo szeroka i niekoniecznie tania -
> ja potrzebuję 200 mb wąskiej - najlepiej 0,5 metra (na chwasty w

W hurtowni z dodatkami krawieckimi możesz kupić metrową po 0.90 zł i potem
przeciąć na pół .

Pozdrawiam - Jagoda

3. Data: 2003-06-14 08:09:00

Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> "ogrodników" gdzie sprawdzałem jest bardzo szeroka i niekoniecznie tania -
> ja potrzebuję 200 mb wąskiej - najlepiej 0,5 metra (na chwasty w

Jako środek zastępczy można zastosować gazety. Wyłożyć grubą warstwą i
przysypać korą. Sposób tani ale skuteczny jeden sezon.

Pozdrawiam ciepło - Jagoda

4. Data: 2003-06-14 18:51:02

Temat: Re: włóknina
Od: "Gallilleo" <gallilleo@SPAMEROM_NIEo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Interesujący pomysł - ale czy masz na myśli włókninę czy fizelinę?
piotr

5. Data: 2003-06-17 23:05:00

Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gallilleo <gallilleo@SPAMEROM_NIEo2.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bcfqrc$1d8$...@n...news.tpi.pl...
> Interesujący pomysł - ale czy masz na myśli włókninę czy fizelinę?
> piotr

Przecież grubsza fizelina może z powodzeniem zastąpić włókninę.

Pozdrawiam - Jagoda

6. Data: 2003-06-18 05:44:04

Od: "Gallilleo" <gallilleo@SPAMEROM_NIEo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przecież grubsza fizelina może z powodzeniem zastąpić włókninę.

Nie kwestionuję, tylko chciałem się upewnić o co mam dokładnie pytać w
hurtowni.

dzięki
pozdrawiam
Piotr

7. Data: 2003-06-18 20:03:49

Temat: Re: Odp: włóknina
Od: "Jerzy Nowak" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jagoda <b...@g...pl> napisał(a):

[...]

> Jako środek zastępczy można zastosować gazety. Wyłożyć grubą warstwą i
> przysypać korą. Sposób tani ale skuteczny jeden sezon.

Zamiast gazet lepiej dać niezadrukowane kartony, dużo skuteczniejsze.
pozdr. Jerzy

8. Data: 2003-06-20 23:48:53

Od: "Leszek" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak tylko, że włóknina jest stabilizowana na UV i dłużej wytrzyma (2-3
sezony).
leszek

Kwiaty
Odkurzacz do oczka