wloski na nogach i maszynki depilujace :)

1. Data: 2004-05-02 09:17:46

Temat: wloski na nogach i maszynki depilujace :)
Od: "Ewa" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej
Mam w sumie dosc duzy problem z wlosami na nogach - w stylu, twarde, grube i
ciemne, nawet jak sie ogole to zawsze je czuc. No i wlasnie znzlazlam na necie
takie cudo
http
://p
asaz
.one
t.pl
/a0d
4170
8fff
fffc
0003
7cea
ddb2
5fd2
d,0f
2b02
b7ff
ffff
c000
3abc
cc3d
d829
11,b
faf9
28ef
ffff
fc00
06e1
c9ad
d565
fc9,
prod
ukt.
html
?url
=htt
p%3A
%2F%
2Fww
w.qu
elle
.pl%
2Fex
tern
%2F
c-14
400%
2FN4
0864
6%2F
pasa
z3&u
rl_b
ack=a0d41708ffffffc00037ceaddb25fd2d%2C1%2C2%2Clista
_produktow.html%3F%26cat%3Da
teraz pytanie czy ktos to stosowal i czy to moze byc takie skuteczne jak w
opisie...
a swoja droga jak z depilatorami? czy te z koncowkami masujacymi widocznie
zmniejszaja bol calego "zabiegu"?
Ewa

1. Data: 2004-05-02 09:24:00

Temat: Re: wloski na nogach i maszynki depilujace :)
Od: "Ewa" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://pasaz.onet.pl/a0d
41708ffffffc00037ceaddb25fd2d,1,2,lista_produktow.ht
ml?&cat=a

i tam jest taki System do depilacji "Forever Satin"
o to mi chodzilo :) tylko niestety link sie nie dodal jak trzeba :)
Pozdrawiam
Ewa

1. Data: 2004-05-02 10:07:00

Od: "Ania" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

hmmm...to jest strona o aparatach fotograficznych
a co do depilatorów- nakładki masujące w moim przypadku jakoś się nie
sprawdzają- tzn ne widzę róznicy- z czy bez. Ale jeśli depilowac nogi zaraz
po ciepłej kąpieli, ból jest znacznie mniejszy- a przy regularnym stosowaniu
depilatora- niewielki

1. Data: 2004-05-02 12:20:25

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

elo "Ewa" <h...@p...onet.pl>

> [...]
>
>i tam jest taki System do depilacji "Forever Satin"
>o to mi chodzilo :) tylko niestety link sie nie dodal jak trzeba :)

proponuję używać skracaczy linków. np. 42.pl.

anek

1. Data: 2004-05-02 12:41:26

Od: "kuku" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale jeśli depilowac nogi zaraz
> po ciepłej kąpieli, ból jest znacznie mniejszy

Zgadzam sie z powyzszym - najlepiej depilowac nogi po cieplej kapieli.
Probowalam tez depilowac nogi najpierw je wychladzajac po kawalku czyms
zimnym, ale to nie daje za dobrych rezultatow. Z kapiela jedynie ten
problem, ze to dziala jakies pol godzinki po kapieli, moje wstretne wlosiska
natomiast potrzebuja o wiele dluzszej uwagi - co najmniej dwie godziny.
Co robicie zeby nie miec po depilacji czerwonych kropek jak oskubany
kurczak?:)

Joan

Potówki
Potówki