Kryolan na co dzień?

1. Data: 2004-05-01 19:22:50

Temat: Kryolan na co dzień?
Od: "Selene" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
ostatnio odwiedziłam stronę http://www.kryolan.pl i mam pytanie. Czy można
używać kosmetyków tej firmy na co dzień, czy nadają się one jedynie do
teatrów/filmów/reklam? Rozumiem, że mogą mieć bardzo ciężkie podkłady, ale
np cienie? Też się nie nadają? I jeśli tak to dlaczego?
Byłabym wdzięczna za odpowiedź,

pozdrawiam,

Selene

1. Data: 2004-05-01 19:44:56

Temat: Re: Kryolan na co dzień?
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> teatrów/filmów/reklam? Rozumiem, że mogą mieć bardzo ciężkie podkłady, ale
> np cienie? Też się nie nadają? I jeśli tak to dlaczego?

pewnie ze mozna ich uzywac na codzien ,sa przebadane, trwałe i dobrej jakosc
,ceny tez sa przystepne biorac pod uwage fakt ze sa to kosmetyki
profesjonalne.
pzdr.
p.>

1. Data: 2004-05-02 06:03:23

Od: Nea <x...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-05-01 21:44, Tako rzecze pamana :

> pewnie ze mozna ich uzywac na codzien ,sa przebadane, trwałe i dobrej jakosc
> ,ceny tez sa przystepne biorac pod uwage fakt ze sa to kosmetyki
> profesjonalne.

no wlasnie a jakie sa te ceny? bo cos na tej stronie nie moge ich
znalesc :( a bardzo mnie zainteresowala seria Dermacolor.Czy kazdy moze
sobie kupic te kosmetyki czy tylko kosmetyczki?

pozdrawiam
Nea

1. Data: 2004-05-02 17:37:23

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no wlasnie a jakie sa te ceny? bo cos na tej stronie nie moge ich
> znalesc :( a bardzo mnie zainteresowala seria Dermacolor.Czy kazdy moze
> sobie kupic te kosmetyki czy tylko kosmetyczki?

z tego cow iem aby dowiedziec sie cen to nalezy sie zarejestrowałac ,moze go
kupic kazdy.niestety nie podam ci cen bo zapomnialam hasła do sklepu ;)
ew. zadzwon i zapytaj.
p.>

1. Data: 2004-05-02 18:42:16

Od: Nea <x...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-05-02 19:37, Tako rzecze pamana :

> z tego cow iem aby dowiedziec sie cen to nalezy sie zarejestrowałac ,moze go
> kupic kazdy.niestety nie podam ci cen bo zapomnialam hasła do sklepu ;)

no przypomnij sobie, przypomnij prooooooooooooooosze :)

pozdrawiam
Nea

1. Data: 2004-05-03 10:35:42

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no przypomnij sobie, przypomnij prooooooooooooooosze :)
>
>przeciez ty tez mozesz sie zarejestrowac :)
p.>

1. Data: 2004-05-04 20:04:07

Od: "Kometa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana wrote:
> [...]

Czekaj, czekaj ja tam nie widze zadnej rejestracji :-(

--
Kometa GG 2138081
"Chcesz zrobić coś wielkiego - umyj słonia"

1. Data: 2004-05-05 19:11:53

Od: "Maggie" <mtroka(WYTNIJTO)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Byłam umalowana tymi kosmetykami na mój ślub,
super trwałe ale trochę ciężkie, więc na codzień ich nie polecam.
Głównym zadaniem tych podkladów jest to, aby się długo trzymały w różnych
warunkach i nie uczulały. Jeśli chodzi o składniki pielęgnujące skórę, to
myślę, że jest ich bardzo mało.
Do codziennego użytku lepiej chyba kupić podkład, który będzie zawierał te
składniki i wzbogacał skórę. Jest bardzo dużo dobrych podkładów- tylko
wybierać :-)
Można je kupić w Warszawie na ulicy Pięknej (centrum).

1. Data: 2004-05-05 21:47:04

Od: "Anna/Sana" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maggie" napisała:
> Byłam umalowana tymi kosmetykami na mój ślub,
> super trwałe ale trochę ciężkie, więc na codzień ich nie polecam.

A czy podkład mają bardzo kryjący? Tak sobie zawsze wyobrażałem
profesjonalne kosmetyki do sesji zdjęciowych, telewizji i takich tam...
Wiesz coś może o tym...?

> Można je kupić w Warszawie na ulicy Pięknej (centrum).

Piękna, Piękna... a w którym miejscu dokładniej? W jakiejś drogeri??

--
Sana - wieczorową porą
Dwa półgłówki nie tworzą jednej głowy (prof. T. Kotarbiński)

1. Data: 2004-05-06 16:52:45

Od: "Maggie" <mtroka(WYTNIJTO)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Są bardzo trwałe.. byłam bardzo zadowolona, kryły bardzo dobrze a co do
dokładnego adresu to:
KRYOLAN Poland sp. z o.o.
ul. Spokojna 63
70-892 Szczecin
tel. +48 91 4622321
e-mail: i...@k...pl
Moja wizażystka używała puder fixujący, to specjalny, sypki puder, który
wchodzi w reakcję z podkładem i utrwala go. Jeśli chodzi o ceny podkładu, to
nie wiem ile kosztuje pojedynczy, bo ona kupuję palety, ale wydaje jej się,
że duży ok. 25g ok. 70-80zł, a puder fixujący 25g. ok. 50-60zł. Może się
mylić, bo Euro bardzo zdrożało, a oni przeliczają z euro.
Proponuję poczytac: http://www.kryolan.pl

Pozdrawiam
Maggie

Lancome-Hypnose