Cerutin na naczynka?

1. Data: 2004-05-01 01:11:55

Temat: Cerutin na naczynka?
Od: "Maga" <v...@u...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

To jeszcze raz ja. Skoro kremy na naczynka tak naprawdę nie mogą wiele dać,
to kupiłam sobie Cerutin, tylko się zastanawiam ile tego łykać?
Nawet swojego czasu pani dermatolog też mi kazała łykać, ale jakos nie
sprecyzowała jak, a ja byłam tak zakręcona, ze nie spytałam. Ale pewnie są
tu jakieś osoby, które sobie uszczelniają naczyńka Cerutinem czy
Rutinoscorbinem, bo to chyba to samo?Jak łykać, żeby były efekty? Więcej niż
jedną tabletkę dziennie?
Maga

1. Data: 2004-05-01 06:18:40

Temat: Re: Cerutin na naczynka?
Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cerutinem czy
> Rutinoscorbinem, bo to chyba to samo?
dokładnie to samo. ale cerutin jest duzo tańszy

> Jak łykać, żeby były efekty? Więcej niż
> jedną tabletkę dziennie?
tak. przynajmniej 3tbl

1. Data: 2004-05-01 10:22:41

Od: " Królewna Fiona" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

justy <m...@o...pl> napisał(a):

> dokładnie to samo. ale cerutin jest duzo tańszy

Tzn. o ile jest tańszy? Ja za rutinoscorbin płacę 3.80 i wydaje mi się że to
jeden z najtańszych leków... ile kosztuje ten cerutin i czy jest w nim więcej
rutyny?

1. Data: 2004-05-01 10:40:33

Od: "Tomasz`Hypnos`" <h...@p...fmNOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Królewna Fiona" <k...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:c6vtph$2bc$1@inews.gazeta.pl...
> Tzn. o ile jest tańszy? Ja za rutinoscorbin płacę 3.80 i wydaje mi się że
> jeden z najtańszych leków... ile kosztuje ten cerutin i czy jest w nim
więcej
> rutyny?

Witam

Cerutin kosztuje ok. 6 zl za 100 tabletek. Wg producenta wystarczy 1 tabl.
dziennie. Zawiera 100 mg kwasu askorbowego oraz 25 mg rutyny. Sama go
przyjmuje i polecam innym.

Pozdrawiam

Tysia

---

1. Data: 2004-05-01 16:36:24

Od: "Maga" <v...@u...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justy" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> dokładnie to samo. ale cerutin jest duzo tańszy

Właśnie dlatego go kupiłam, a nie rutinoscorbin. No to czas się
zdyscyplinować i zacząć łykać trzy razy dziennie, dzięki.
Maga

1. Data: 2004-05-03 10:14:42

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maga" <v...@u...megapolis.pl> napisał w wiadomości
>Jak łykać, żeby były efekty? Więcej niż
> jedną tabletkę dziennie?

Ja rutinoscorbiny lykalam 3x 2 tabl. Tzn jak pamietalam bo czesta o tej
popoludniowej dawce zapominalam. I efekty byly jak najbardziej widoczne.
Swoja droga kiedys w aptekach i sklepach zielarskich byl dostepny taki plyn-
rutisol. On dopiero byl rewelacyjny, po 1-2 tygodniach skora byla nie do
poznania!!!. A kosztowal 1 zl:-( Ale niestety od dluzszego czasu nigdzie nie
moge go dostac:-(

Kropelka

ps. Pamieta mnie ktos jeszcze?:-)

1. Data: 2004-05-03 10:23:26

Od: "maro" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> napisał w
wiadomości news:c7562s$38c$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Maga" <v...@u...megapolis.pl> napisał w wiadomości
> >
> Ja rutinoscorbiny lykalam 3x 2 tabl.

Zapytam z ciekawosci: łykalas, czyli juz nie łykasz? problem minal? czy masz
inne srodki, ktore teraz stosujesz?

pzdr
maro

1. Data: 2004-05-03 12:40:09

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maro" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Zapytam z ciekawosci: łykalas, czyli juz nie łykasz? problem minal? czy
masz
> inne srodki, ktore teraz stosujesz?

Nie lykam, problem sie znacznie pomniejszyl ale jeszcze nie jest tak jak
mogloby byc hehehe.
Teraz lykam tylko sporadycznie jak mi sie przypomni. Pozatym przy
rutinoscorbinie dosc droga taka kuracja wychodzila. Ale widze ze sa inne
mozliwosci:-) Wiec pewnie zaraz po wyplacie odwiedze apteke hehehe

calusy
Kropelka

1. Data: 2004-05-03 13:12:35

Od: "maro" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> napisał w
wiadomości news:c75ejj$555$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "maro" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> masz
>
> Nie lykam, problem sie znacznie pomniejszyl ale jeszcze nie jest tak jak
> mogloby byc hehehe.

Eee tam :) zawsze sie tak mowi, ze "mogloby byc lepiej" - przynajmniej w
problemach w ktore sie angazujemy, a ktore juz dawno sa rozwiazane. ;)

> Teraz lykam tylko sporadycznie jak mi sie przypomni. Pozatym przy
> rutinoscorbinie dosc droga taka kuracja wychodzila. Ale widze ze sa inne
> mozliwosci:-) Wiec pewnie zaraz po wyplacie odwiedze apteke hehehe

Rozumiem, :) dzieki

pzdr
maro

Pianka wyszczuplająca pytanie