Pianka wyszczuplająca pytanie

1. Data: 2004-05-01 00:15:19

Temat: Pianka wyszczuplająca pytanie
Od: "Maga" <v...@u...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Kupiłam sobie chwaloną piankę wyszczuplajacą Idei 25. O efektach
jeszcze nie powiem, wiem natomiast, że dla mnie zdecydowanie za słabo
nawilża, tzn. w sumie nie nawilża prawie wcale, a mi tego też potrzeba. Tu
moje pytanie, czy coś sie stanie, jeżeli wetręnajpierw w mokre ciało oliwkę,
a jak wyschnie i wchłonie zaaplikują tą piankę i potem sie trochę pomasuję?
Tzn. że mnie to nie zje to wiem, bo już próbowałam, w ogóle skóra się robi
super, nawet po wielu godzinach, jak to po oliwce, ale czy to jakoś nie
zaburzy tego wyszczuplajacego, no dobra ujędrniającego efektu tej pianki.
Wiem, że to mnie nie wyszczupli, ale o lepsze napięcie skóry mi chodzi, no
bo z kolei, jak mam taką suchą to raczej ujędrnieniu też nie będzie służyło.
A poza tym ta pianka nie jest dobrym środkiem do masażu, z oliwką jest
lepiej.
Co o tym sądzicie? Jak tego używacie?
Maga

1. Data: 2004-05-01 07:11:12

Temat: Re: Pianka wyszczuplająca pytanie
Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja bym zrobiła odwrotnie,tzn. najpierw pianka, żeby substancje czynne się
wchłonęły bez przeszkód, a potem oliwka, albo chetniej inny nawilżacz.

1. Data: 2004-05-01 16:37:42

Od: "Maga" <v...@u...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justy" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> ja bym zrobiła odwrotnie,tzn. najpierw pianka, żeby substancje czynne się
> wchłonęły bez przeszkód, a potem oliwka, albo chetniej inny nawilżacz.

A wiesz, że niedługo po napisaniutego posta też mi to przyszło do głowy? To
przecież bezpieczniejsze i pewniejsze.
Myślę, że tak zacznę robić.
Maga

1. Data: 2004-05-04 19:28:01

Od: "Granula" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maga" <v...@u...megapolis.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "justy" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> >

> A wiesz, że niedługo po napisaniutego posta też mi to przyszło do głowy?
> [...]

Ja nie wiem i wy wierzycie ze takie pianki pomagaja wyszczuplic cialo ??!!
Dla mnie to jest jakas brednia bo aby wyszczuplic sobie cos to trza cwiczyc
ispalic tluszczyk ....za duzo telewizji w dzisiejszych czasach ...jeszcze
nie wynalezli takiego czegos do spalania tluszczyku bez wysilku !!

1. Data: 2004-05-05 09:33:41

Od: "Bastet_Milo" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ave

Użytkownik "Granula" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ispalic tluszczyk ....za duzo telewizji w dzisiejszych czasach ...jeszcze
> nie wynalezli takiego czegos do spalania tluszczyku bez wysilku !!

Jak to nie wynalezli?! A takie plastry co to je sprzedaja
w Mango albo TVmarkecie?
Przyklejasz i chudniesz!!! Nie tak?
Jesz co chcesz nie cwiczysz, tylko taki plasterek
naklejasz na skore i chudniesz kilogramy!!!

ps. Ot mamy z TZ taka zabawe w ogladanie Tvmarketu...
:-)))

--
Katarzyna 'Bastet' Świderska
"See you in space cowboy..."

1. Data: 2004-05-12 19:52:34

Od: "Granula" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zeby uwierzyc ze takie plastry faktycznie dzialaja to musialbym sie chyba
na sobie przekonac bo cos za bardzo nie chce mi sie wierzyc nie chce ... a w
tv markecie pokazuja ludziom i sprzedaja to co chca qpowac ... i o to im
chodzi zeby ludzie wierzyli w takie cos !!!

1. Data: 2004-05-14 16:27:28

Od: "Bastet_Milo" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> na sobie przekonac bo cos za bardzo nie chce mi sie wierzyc nie chce ... a
> tv markecie pokazuja ludziom i sprzedaja to co chca qpowac ... i o to im
> chodzi zeby ludzie wierzyli w takie cos !!!

czekaj czekaj... odpowiadasz na moj posta o plasterkach
do odchudzania? Tak mi sie skojarzylo, a ze nie zostawilas
ani jednego cytatu do ktorego sie odnosisz to nie jestem pewna...
Nie mowiac juz o wrotce...

Aha, ja wierze we wszystko co mowia w TVmarkecie,
bo telewizja wcale nie klamie. Wiec jak odchudzaja to odchudzaja,
i juz!!!

--

jaki fluid?lancome
tipsy zelowe alessandro w lodzi?