wloski w kolorze platyny:-)

1. Data: 2004-12-30 17:02:15

Temat: wloski w kolorze platyny:-)
Od: "Artanis" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcialam polecic pewien specyfik. Mam ciemne pasemka na moim naturalnym
bardzo jasnym blondzie. Kolor (tego blondu) jest niestety w odcieniu zlota a
ja zawsze marzylam o platynowym. Nie chcialam farbowac na stale wloskow i
pewnego dnia wybralam sie do sklepu z artykulami fryzjerskimi...
W tymze sklepie nabylam swietny specyfik: Szampon koloryzujacy silver reflex
firmy Kallos. Ma kolor atramenu i troszke galaretowata konsystencje.
Najpierw myje sie wlosy normalnym szamponem a nastepnie tym - zostawiajac
piane na okolo 3-8 minu (w zaleznosci od tego jaki efekt chcemy uzyskac i
czy wlosy sa siwe lub czy podatne na koloryzowanie).
Efekt? Pieknie pachnace wlosy, w wymarzonym kolorze - miekkie i byszczace i
jak nigdy genialnie ukladaja sie. Moja mama ktora farbuje wlosy na blond
takze uzywa tego szamponu (farbowane wlosy po jakims czasie zolkna, szampon
ten nadaje im kolor jak by byly tuz po farbowaniu)
Szampon 350ml zakupilam w cenie 26zl, myje nim wlosy gdy tylko zauwaze ze
znow zaczynaja byc zbyt zlote...

Pozdrawiam
Karolina

1. Data: 2004-12-30 17:42:59

Temat: Re: wloski w kolorze platyny:-)
Od: "Anna J." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artanis" napisał ...
> Efekt? Pieknie pachnace wlosy, w wymarzonym kolorze - miekkie i byszczace
> jak nigdy genialnie ukladaja sie.

A nie wysusza czasem włosów?
Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2004-12-30 18:31:27

Od: "Artanis" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-12-30 22:11:44

Od: 'madzik' <m...@t...beztego.com> szukaj wiadomości tego autora

Artanis:

Podobnie dziala "srebrny" szampon do wlosow Welli (uzywalam go jakies 5
lat temu, nie wiem, czy ciagle jest na polskim rynku).

--
Magda

1. Data: 2004-12-30 22:31:31

Od: "Anna J." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "'madzik'" napisał ...
> Podobnie dziala "srebrny" szampon do wlosow Welli (uzywalam go jakies 5
> lat temu, nie wiem, czy ciagle jest na polskim rynku).

No właśnie ja też, ale strasznie mi przesuszał włosy i dlatego pytam :)
Pozdrawiam
Ania

Rozswietlacz?
Czym spiąć szal?