wlosy

1. Data: 2003-04-10 18:42:37

Temat: wlosy
Od: "Julianna" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc
sprawa jest powazna: skonczyl mi sie plyn firmy matrix do zwiekszania
objetosci wlosow. wystraczylo je nim spryskach troche podsuszyc suszarka i
juz mialam piekna fryzurke. niestey juz go nie produkuja:( pamietam ze tak
gdzies w lutym ktoras z Was polecala jakis specyfik Welli do kupienia w
salonie fryzjerskim- ale nie moge tego znalezc w google. czy moglybyscie mi
napisac czy znacie jakies plyny/ pianki o wlasnie takim dzialaniu?

pozdrawiam
Julianna

1. Data: 2003-04-10 21:30:32

Temat: Re: wlosy
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To chyba chodzi o tą piankę:
http://www.wella.com.pl/hairdresser/pr
oducts/hiha/hiha_products_h/Pump_It_Up.jsp
jest do kupienia w salonach fryzjerskich.

Można jeszcze kupić w większości sklepów kosmetycznych piankę i spray
Wellaflex 24 godzinna objętość ( w wersjach do różnych rodzajów włosów
cienkich, farbowanych itp.)

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-04-11 10:05:15

Od: Dorota Szeliga <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Julianna wrote:

> [...]
> salonie fryzjerskim- ale nie moge tego znalezc w google. czy moglybyscie mi
> napisac czy znacie jakies plyny/ pianki o wlasnie takim dzialaniu?

Podejrzewam że szukasz tego
http://minilien.com/?0LPBePWVh2
Są też teraz w zwykłych sklepach jakieś takie spraye Welli o podobnym
działaniu, ale nic więcej nie wiem poza przeczytaniem opakowania :)

Dorota

biotatuaż
Blonde spray w Łodzi
Szukam dobrej kosmetyczki w RADOMIU!!!!!!!!!
cena Art Deco
WAX