włosy w nosie

1. Data: 2002-06-04 13:45:07

Temat: włosy w nosie
Od: "Carpe Diem!" <q...@N...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

jak się pozbyć (skutecznie i ostatecznie) wyrastających z nosa włosów?
wyrywanie nie skutkuje - chyba wyrastają od nowa ;-(

pytanie jest poważne i proszę o poważne odpowiedzi

2. Data: 2002-06-04 13:56:46

Temat: Re: włosy w nosie
Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Carpe Diem!" <q...@N...o2.pl> napisał w wiadomości

> pytanie jest poważne i proszę o poważne odpowiedzi

Powaznie... to chyba sie nie da. tez mam ten problem, po prostu regularnie
wycinam, poki co dalo to tylko tyle, ze jakbym teraz zaprzestal wycinania,
moglbym sobie zaplatac warkoczyki po pewnym czasie...

J.

3. Data: 2002-06-04 14:13:41

Od: "Kinga" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak się pozbyć (skutecznie i ostatecznie) wyrastających z nosa włosów?
> wyrywanie nie skutkuje - chyba wyrastają od nowa ;-(
>
> pytanie jest poważne i proszę o poważne odpowiedzi

Tak już jest.My depilujemy nogi ,a wy wycinacie włosy z nosa.chociaz w ty
przypadku natura okazała się sprawiedliwa.
A tak na poważnie to lepiej nie wyrywaj bo w wieku 70 lat bedziesz miał nos
jak kalafior.Chyba pozostaje tylko wycinanie.

Przepraszam za pierwsze zdanie ,ale tak jakoś mi przyszło.
Pozdr.Kinga

4. Data: 2002-06-04 14:24:21

Od: "Carpe Diem!" <q...@N...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kinga" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> A tak na poważnie to lepiej nie wyrywaj bo w wieku 70 lat bedziesz miał
nos
> jak kalafior.Chyba pozostaje tylko wycinanie.

jakis sposob zeby operacja byla mniej bolesna??

> Przepraszam za pierwsze zdanie ,ale tak jakoś mi przyszło.

no problemo - takie jest zycie ;-))

5. Data: 2002-06-04 14:28:32

Od: "McKwack" <m...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

hej,
wiem ze mozna laserowo usowac zarost, moze mozna tak i wlosy w nosie...
pozdro
mckwack

6. Data: 2002-06-05 09:01:32

Od: Krzys <krzys@[no-spam]s-i.one.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Carpe Diem! napisał:
> jak się pozbyć (skutecznie i ostatecznie) wyrastających z nosa włosów?
> wyrywanie nie skutkuje - chyba wyrastają od nowa ;-(
>
> pytanie jest poważne i proszę o poważne odpowiedzi

Witaj!
Wlasnie w ktoryms z niemieckich marketow byla ANGEBOTE i maszynka do
wycinania wlosow z nosa. Ile kosztuje- nie wiem bo nie ma tego problemu
:)) (chyba ok 10-15 EUR, moe nawet mniej!) .
Bylo to chyba w LIDLU, ale glowy sobie za to sciac nie dam ;)
Tam tyle tego...
Ale bez trudu kupisz (w bardzo podobnej- jak nie niezszej) cenie w
WAL-MART. Poszukaj! (chyba walmart.de)
pozdrawiam!
Krzys

7. Data: 2002-06-08 19:18:24

Od: "Tomasz Kikowski" <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A tak na poważnie to lepiej nie wyrywaj bo w wieku 70 lat bedziesz miał
nos
> jak kalafior.Chyba pozostaje tylko wycinanie.

skąd takie rewelacje z tym nosem
masz jakies medyczne wytlumaczenie
--
Tomasz Kikowski
"po co mi kompas, skoro wiem skąd świeci wiatr"