woda perfumowana

1. Data: 2004-05-23 11:42:57

Temat: woda perfumowana
Od: darek <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jaka jest roznica miedzy woda perfumowana a woda toaletowa?.
Intryguje mnie to .Czy wogole jest jakas roznica.
Darek

1. Data: 2004-05-23 11:54:30

Temat: Odp: woda perfumowana
Od: "ap" <2...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
> Jaka jest roznica miedzy woda perfumowana a woda toaletowa?.
> Intryguje mnie to .Czy wogole jest jakas roznica.
> Darek

Woda perfumowana ma wieksze stezenie skladników zapachowych w alkoholu.
Toaletowa jest lzejsza, mniej intensywna. W wersji dla mezczyzn nie
wystepuja wody perfumowane.

1. Data: 2004-05-23 13:48:24

Temat: Re: woda perfumowana
Od: Kanastro <k...@t...niebyc.go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 23 May 2004 13:54:30 +0200, "ap" <2...@w...pl> wrote:

>Woda perfumowana ma wieksze stezenie skladników zapachowych w alkoholu.
>Toaletowa jest lzejsza, mniej intensywna. W wersji dla mezczyzn nie
>wystepuja wody perfumowane.

Co do pierwszego, to prawda (dodatkowo zwykle dluzej sie trzyma zapach
perfumowanej niz toaletowej), niemniej jednak wody perfumowane dla
mezczyzn jak najbardziej sa. Mam np. probke wody perfumowanej Mania
Armaniego. W sklepie widzialem tez kiedys Pi Givenchy w wersji eau de
perfume.
"Czyste" meskie perfumy tez bywaja :)

Pozdrawiam

Kanastro

1. Data: 2004-05-23 14:04:18

Od: "ap" <2...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Czyste" meskie perfumy tez bywaja :)

Dzięki za uświadomienie, byłem przekonany, że jest inaczej :)
Przepraszam, za wprowadzenie w błąd.

1. Data: 2004-05-23 18:09:25

Temat: Re: Odp: woda perfumowana
Od: darek <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlsnie widzialem wode perfumowana YSL Opium i toaletowa tej samej marki.
Roznily sie cenowo wiec sie zainteresowalem o co chodzi.
Dzieki za wyjasnienia

1. Data: 2004-05-24 09:50:48

Od: "justa" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ap <2...@w...pl> napisał(a):

> Woda perfumowana ma wieksze stezenie skladników zapachowych w alkoholu.

.. oraz większe stężenie alkoholu.

balsam ujędrniajacy
Komputerowe zdobienie paznokci - czy warto ? ..
limona.pl - Twoja internetowa drogeria
żel
przezroczysty biustonosz - gdzie kupić w Wawie?