woda utleniona

1. Data: 2003-11-21 15:49:13

Temat: woda utleniona
Od: "LiLiT" <a...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

chodzi mi o taka do rozjasniania wlosow.Gdzie to mozna kupic?w aptece?Czy
jest to jakas inna woda od tej do dezynfekcji?

1. Data: 2003-11-21 16:27:12

Temat: Re: woda utleniona
Od: "Piotrek" <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> chodzi mi o taka do rozjasniania wlosow.Gdzie to mozna kupic?w aptece?Czy
> jest to jakas inna woda od tej do dezynfekcji?

jeśli już to nie wodą, są takie specjalne specyfiki, kiedyś jak chcialem
sobie wlozy na wakacje na zielono zrobić to w "makro cash and carry" kupilem
sobie cos takiego bylo w takim plastikowym podluznym pojemniczku, kolo
25-50ml. wiem ze byly rozne rodzaje (różniące się % zawartoscią "tlenu")

wiec w sklepach kosmetycznych powinno byc dostępne bez problemu, a to co
kupilem bylo chyba z Welli, ale i tak nie odważyłem sie użyć :-)

pozdraiwam
Piotrek

1. Data: 2003-11-21 17:05:07

Od: "Joasia" <j...@u...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LiLiT" <a...@i...net.pl> napisał w wiadomości
> chodzi mi o taka do rozjasniania wlosow.Gdzie to mozna kupic?w aptece?Czy
> jest to jakas inna woda od tej do dezynfekcji?

W aptece i to ta sama co do dezynfekcji.
Pozdrawiam
Joasia

1. Data: 2003-11-21 18:40:55

Od: "LiLiT" <a...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joasia" <j...@u...wp.pl>

> W aptece i to ta sama co do dezynfekcji.

dzieki :-) a ile to trzeba trzymac na wlosach?
LiLiT

1. Data: 2003-11-21 18:40:55

Od: "LiLiT" <a...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joasia" <j...@u...wp.pl>

1. Data: 2003-11-21 20:55:10

Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

w aptece dostaniesz 3%. do niektórych farb należy dodac mocniejszą,np. 6% i
takiej należy szukac np. w sklepach dla fryzjerów.

1. Data: 2003-11-21 20:55:10

Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-11-22 08:09:41

Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> w aptece dostaniesz 3%. do niektórych farb należy dodac mocniejszą,np.
6% i
> takiej należy szukac np. w sklepach dla fryzjerów.

Właśnie... nie jestem pewna czy ta 3% wystarczy do rozjaśnienia (zależy
oczywiście od włosa i efektu jaki chcemy uzyskać). W sklepach
fryzjerskich jest i 9%. To płyn plus proszek (przynajmniej ja taki
zestaw miałam jak rozjaśniałam pasemka pod inny kolor). Radziłabym
ostrożność w przypadku domowych eksperymentów, żeby sobie nie spalić
włosów.
Powodzenia

--
DominikaNM

FAQ grupy pl.rec.uroda - http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Moje makijaże - www.wizaz.pl/nowa_galeria/album02

1. Data: 2003-11-22 14:20:20

Od: "Iris" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

DominikaNM <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl>
napisał(a):
> [...]
jak
> rozjaśniałam pasemka pod inny kolor). Radziłabym
> ostrożność w przypadku domowych eksperymentów, żeby

3% zwykle nie wystarczy. Radze 6% i ostrzegam przed 9%.
Dziewiec lub dwanascie stosuje sie zwykle w mieszankach
do farbowania wiec sila rzeczy ich moc jest troche
oslabiana a wlos chroniony przez dodatkowe skladniki.
Jesli chce sie uzywac samej wody utlenionej w warunkach
domowych to maksimum 6%. I nie za czesto, bo
rzeczywiscie mozna zniszczyc wlosy.
Nina

prasowanka na ubrania
L'oreal i Dermika