woda w kolanie

1. Data: 2004-10-22 16:59:04

Temat: woda w kolanie
Od: "d+" <dplus[NOSHIT]@tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

dziś się uderzyłem w metalową część kolanem i powstało coś w rodzaju wody w
kolanie. nie było to mocne uderzenie, napewno rzepka jest w całości, ale ta
opuchlizna mnie niepokoi- pierwszy raz sie z takim czymś spotkałem.
Mam sie zgłosic do chirurga? czy po prostu poczekać aż opuchlizna zejdzie?
miejsce po nacisku nie boli mnie, jednak jest tam jakby własnie woda.

--
d+
house dj

http://www.referendum2005.pl/

2. Data: 2004-10-22 18:43:36

Temat: Re: woda w kolanie
Od: "Zawada" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "d+" <dplus[NOSHIT]@tlen.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Mam sie zgłosic do chirurga? czy po prostu poczekać aż opuchlizna zejdzie?
> miejsce po nacisku nie boli mnie, jednak jest tam jakby własnie woda.

idź do lekarza , człowieku !

3. Data: 2004-10-22 19:19:12

Od: "d+" <dplus[NOSHIT]@tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zawada" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "d+" <dplus[NOSHIT]@tlen.pl> napisał w wiadomości
> ta
> >

> idź do lekarza , człowieku !

jakieś wytłumaczenie może? bo mam jutro wyjechać z miasta - moge co prawda
tam się udac do lekarza, ale będzie mnei to kosztowało b. dużo fatygi i
chciałbym wiedzieć czy są jakies realne obawy, czy mam sie udac jedynie na
wszelkie wypadek - zaznaczam, że nie uderzyłem się mocno, a po nasmarowaniu
aloesem opuchlizna znacząco zmalała w szybkim czasie.

--
d+
house dj

http://www.referendum2005.pl/

4. Data: 2004-10-23 17:03:44

Od: "michhallski" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nasmarowaniu
> aloesem opuchlizna znacząco zmalała w szybkim czasie.

Jak jej nie ma i staw nie łupie to w czym problem?
Nigdy sie na kolano nie wyglebiłeś?

5. Data: 2004-10-25 20:51:26

Od: "d+" <dplus[NOSHIT]@tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michhallski" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> nasmarowaniu

> Jak jej nie ma i staw nie łupie to w czym problem?
> Nigdy sie na kolano nie wyglebiłeś?

no własnie nie ma teraz juz opuchlizny, ale po uderzeniu bardzo napuchło -
szczerze powiedziwaszy nigdy nie uderzyłem się w ten sposób, zazwyczaj
kolano było zdzierane jak juz :) i taki widok opuchlizny mnei zaniepokoił.
no ale jest ok. Nigdy nie wiedziałem co to jest woda w kolanie; moze kogoś
wprowadziłem przez to w błąd...
pozdrawiam i dzieki.

--
d+