wojsko - kategoria D

1. Data: 2000-11-11 21:09:59

Temat: wojsko - kategoria D
Od: "Pawel Rupinski" <r...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Czy jest znana lista chorob, ktore zwalniaja od poboru do sluzby wojskowej?
Czy np. uczulenie na pylki zwalnia z wojska?

Pawel Rupinski
r...@g...de

2. Data: 2000-11-11 21:21:58

Temat: Re: wojsko - kategoria D
Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Pawel Rupinski" <r...@g...de> wrote in message
> Czy jest znana lista chorob, ktore zwalniaja od poboru do sluzby
wojskowej?
> Czy np. uczulenie na pylki zwalnia z wojska?

Nie nie ratuje, nie wystarczy.
Ale ja wiem jak się z tego wyleczyć :)
Jacek

3. Data: 2000-11-11 23:13:33

Od: Cosa <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia , a był to Sat, 11 Nov 2000 22:09:59 +0100, "Pawel
Rupinski" <r...@g...de> napisał coś takiego:

>Czy jest znana lista chorob, ktore zwalniaja od poboru do sluzby wojskowej?
>Czy np. uczulenie na pylki zwalnia z wojska?

Z astmą - tak.
Z nieżytem nosa - nie.
--
Cosa
c...@p...onet.pl

4. Data: 2000-11-12 15:51:35

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pawel Rupinski napisał(a) w wiadomości: <8ukccc$ck$1@news.tpi.pl>...
>Czy jest znana lista chorob, ktore zwalniaja od poboru do sluzby wojskowej?
>Czy np. uczulenie na pylki zwalnia z wojska?

Nawet uczulenie na karpali nie zwalnia z wojska, a co dopiero na pylki...

Adam B.

5. Data: 2000-11-12 19:34:09

Od: "don Tomasino" <e...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pawel Rupinski" <r...@g...de> napisał w wiadomości
> Czy jest znana lista chorob, ktore zwalniaja od poboru do sluzby
wojskowej?

Tatuaze, tatuaze teraz wszedzie z nimi laze :))))))))

6. Data: 2000-11-14 02:16:29

Od: edem <s...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wyleczyć z uczulenia na pylki ? Ciekawe jak ?

7. Data: 2000-11-14 15:49:35

Od: "sos3n" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy jest znana lista chorob, ktore zwalniaja od poboru do sluzby
wojskowej?
> Czy np. uczulenie na pylki zwalnia z wojska?

heheheh oj qzyn zciemnial na pylki to go wyslali do marynarki :)

> Pawel Rupinski
> r...@g...de

sosen

8. Data: 2000-11-14 17:49:45

Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"edem" <s...@w...edu.pl> wrote in message
> Wyleczyć z uczulenia na pylki ? Ciekawe jak ?

NIe zauażyłeś o czym ciągle tu piszę?
A tak swoją drogą to na liście news://news.mjz.com.pl/pl.soc.dieta.optymalna
mamy kilkadziesiąt % osób które wyleczyły się z astmy czy pyłkowicy tą,
stosowaną przeze mnie metodą, zapraszam a dowiesz się więcej.

Pozdrówka.
Jacek

9. Data: 2000-11-16 13:36:22

Od: "Agnieszka" <A...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek <o...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8urtod$lq9$...@h...uw.edu.pl...

> A tak swoją drogą to na liście
> mamy kilkadziesiąt % osób które wyleczyły się z astmy czy pyłkowicy tą,
> stosowaną przeze mnie metodą, zapraszam a dowiesz się więcej.

Owszem dałam się zaprosić. Przejżałam co prawda pobieżnie, ale nie znalazłam
nikogo wyleczonego z alergii za to: dwie osoby z poważnym nadciśnieniem,
jedną osobę ze straszliwym poziomem cholesterolu oraz wiele osób z dną
moczanową. Przeglądałam wyrywkowo, ale coś na rzeczy jest. Pozdrawiam - A.

10. Data: 2000-11-17 18:59:39

Od: "don Tomasino" <e...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> heheheh oj qzyn zciemnial na pylki to go wyslali do marynarki :)

w marynarce wieksza qlturka niz u zielonych.

Alicja ma problem bo jest kobietą :)))
Co to jest?
wlokniak
zgaga
Re: Testy nowych lekow na pacjentach bylo: Re: homeopatia