wojskowa komisja lekarska

1. Data: 2001-09-29 11:10:30

Temat: wojskowa komisja lekarska
Od: "Tomek" <r...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co oni tam badaja, czy to sa jakies badania grupowe czy kazdy wchodzi pojedy
nczo. Ile to trwa. Z gory dzieki za odp.

2. Data: 2001-09-29 15:00:18

Temat: Re: wojskowa komisja lekarska
Od: "Don" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomek" <r...@k...net.pl> wrote in message
> Co oni tam badaja, czy to sa jakies badania grupowe czy kazdy wchodzi
pojedy
> nczo. Ile to trwa. Z gory dzieki za odp.
====
Nie wiem czy Cie dobrze zrozumialem.
Na WKU przedstawiasz papiery chorob, zaswiadczenia itp.
jesli czujesz ze nie nadajesz sie do wojska.
Wtedy ci z WKU kieruja Cie na Wojskowa Komisje Lekarska
do jakiegos szpitala wojskowego. Pan spyta co Ci dolega i takie tam
inne bzdety. Wypisze skierowania na badania w zaleznosci co mu
powiesz, gdy zapyta co Cie "gryzie".
Po kolei odwiedzasz gabinety i robisz badania. Wchodzi sie pojedynczo.
Trwac to moze bardzo dlugo, w zaleznosci od ktorej h jest czynny
poszczegolny gabinet. Gdy zbierzesz wszystkie wyniki, udajesz sie
do tego samego pokoju co na samym poczatku i czekasz na werdykt
komisji (o zmianie kategorii lub utrzymaniu).
To tyle. Opisalem to na przykladzie moich doswiadczen, ktos
moze miec troche inne pewnie :)

A jezeli chodzi Ci o w ogole pierwsza komisje wojskowa , te ktora
wykonuje sie po obowiazkowej rejestracji przedpoborowych, to raczej
nie mozna tego nazwac komisja lekarska. To fikcja a nie komisja lekarska.
U mnie bylo tak ze wolali po 4-5 osob. Jeden szedl do okulisty, inny do
wazenia itp.
Trwalo to dlugo, bo potem panienki wypisywaly ksiazeczki wojskowe.
Zeszlo lacznie od 8 do 14 (jesli dobrze pamietam bo to bylo ponad 5 lat
temu).

Don
-

3. Data: 2001-10-01 06:44:55

Od: "Friedrich" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Więc pierwsza tylko z nazwy "komisja lekarska" to zwykłe odwalenie kilku
diagnostycznych czynności celem jak najszybszego wpisania badanemu obiektowi
(zwlaszcza jesli jest to student) kategorii A. Jak sie nie postarasz i nie
powiesz ze masz zaswiadczonka to mozesz miec nawet kopyta i ogon byle tylko
zasilic elitarne szeregi wojska polskiego.
Pozdrowionka Friedrich

4. Data: 2001-10-06 23:54:37

Od: "tomas" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Friedrich" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
tylko
> zasilic elitarne szeregi wojska polskiego.

A jakie zaswiadczonka najlepiej miec, bo zbliza mi sie komisja
a do woja nieeeeeeeee pujde :)

Pzdr.
tonik

5. Data: 2001-10-07 22:29:28

Od: Robert Pyzel <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <9po5m5$a25$2@news.tpi.pl>
tako rzecze tomas :

> A jakie zaswiadczonka najlepiej miec, bo zbliza mi sie komisja
> a do woja nieeeeeeeee pujde :)

Po pierwsze nie przeginaj, ludzie symulowali różności, a potem pracy nie
mogą dostać, bo świra lub kaleki nikt nie chce.
PO drugie, schorzenie może być banalne, tylko papier właściwy. Kuzyn
dostał "D" za kręgosłup (mnóstwo osób ma taki). Ale jemu RTG robili w
wojskowym instytucie a opis zdjęcia robił półkownik doktor...i kolesiom
z komisji nie bardzo wypadało podważać diagnozę.

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

6. Data: 2001-10-07 22:53:04

Od: "staniek" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jakie zaswiadczonka najlepiej miec, bo zbliza mi sie komisja
> a do woja nieeeeeeeee pujde :)
najlepiej jak po 2-3 miesiacach doniesiesz zaswiadczenie o studiach. to jest
chyba najpewniejsze, a chorob lepiej sobie nie wymyslac.

vioxx
Monocyty ?!
Stan Theta, a skrócenie snu.
Rozchwiane zęby - zapytanie.