wolne związki - konkubinat

31. Data: 2004-04-22 19:15:22

Temat: Re: wolne związki - konkubinat
Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Janoszka napisał:

> Życia nie znasz. Przypuścmy, że są sobie Adam i Ewa, baaaaaardzo się
> kochają
(ciach)
> I co? Dalej miłość i intercyza się wyklucza?

Wiesz... myślę, że to właśnie jest okazaniem uczuć, miłości i troski o
dobro tej drugiej osoby. Ale, to sie równie rzadko zdarza jak sytuacja:
"Kocham go, więc pozwolę mu odejść, by mógł być szczęśliwy".

Eulalka

32. Data: 2004-04-22 19:16:51

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Janoszka napisał:

> Zrozum, że intercyza nie musi oznaczać chęci rozwodu ani braku zaufania.

No właśnie tego nie rozumie.
Zgadzam sie z Tobą w pełni i dodam od siebie - trzeba mieć w sobie dużo,
dużo uczuć dla drugiej strony, by móc wznieść się poza zwykły materializm.

Eulalka w filozoficznym nastroju

33. Data: 2004-04-23 12:28:16

Od: "=sve@na=" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"T.N." <x...@g...pl> skrev i meddelandet

> slyszy sie czasem, ze np. bogata panienka zeni sie z biednym gosciem i np.
> podpisuja intercyze, ze w przypadku rozwodu on nie dostaje nic. Moze to i
> sluszne, ale tu wlasnie pojawia sie, w pewnym sensie, planowanie (czy tez
> branie pod uwage) rozwodu, co u mnie wyklucza sie z miloscia i
> malzenstwem.

Moze to jest jej sposob na przekonanie sie, ze on ja kocha dla jej samej, a
nie dla jej pieniedzy? ;-))))

--
Ania Björk

34. Data: 2004-04-23 12:32:15

Od: "T.N." <x...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wedlug Ciebie mozna kochac tylko raz?

Tak. Chociaz czasem pomylki sie zdarzaja.

--
T.N.

35. Data: 2004-04-23 12:36:15

Od: "T.N." <x...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ehm, serio nie umiesz czytać, czy się zgrywasz? Ja pisałem o
> WIERZYTELNOŚCIACH, a nie o ROZWODZIE - może te słową są trochę podobne,
> ale nie znaczą tego samego.

No dobrze przyznaje bez bicia, ze nie bardzo sie na tym znam. Tyle, ze

36. Data: 2004-04-23 13:04:13

Od: "T.N." <x...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze to jest jej sposob na przekonanie sie, ze on ja kocha dla jej samej,
> nie dla jej pieniedzy? ;-))))

Ja tam jestem zdania, ze jak sie kogos kocha to nie trzeba sie testowac. :)

--
T.N.

37. Data: 2004-04-23 14:00:59

Od: "=sve@na=" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"T.N." <x...@g...pl> skrev i meddelandet
> Ja tam jestem zdania, ze jak sie kogos kocha to nie trzeba sie testowac.
> :)

nie _sie_ tylko tego drugiego ;-)

--
Ania Björk

38. Data: 2004-04-24 10:29:07

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eulalka wrote:

> No właśnie tego nie rozumie.

To ja spróbuję z innej beczki Ci to wytłumaczyć. Jest sobie małżeństwo.On
prowadzi firmę, ona nieważne, ale działają w warunkach, gdzie jego firma
może spokojnie paść, np. na skutek tego, że jakiś klient weźmie twoar za
sporą sumę, potem się nie wywiąże i kasy nie wpłaci, firma traci płynność
finansową, w konsekwencji pada ( bo takich klientów może być więcej, w
końcu nie zawsze płaci się gotówką, nie?). Oni w międzyczasie dorobili się
jakiegoś tam majątku. I teraz - jeśli mają intercyzę, ocalą chociaż to, co
należy do niej, być może tyle, ze wystarczy na rozpoczęcie nowego życia.
Jeśli nie mają, razem wylądują pod mostem. Jaki to ma związek z miłością
lub jej brakiem? Jak dla mnie - żaden.

Justyna
"Lepiej grzeszyć, i potem żałować,
niż żałować, że się nie grzeszyło"

39. Data: 2004-04-24 20:57:59

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik krys napisał:

> To ja spróbuję z innej beczki Ci to wytłumaczyć.

Ale to NIE JA nie rozumieM, tylko ON nie rozumiE! ;)

Eulalka - wszystko rozumiejąca ;)

40. Data: 2004-04-24 22:51:51

Od: "T.N." <x...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale to NIE JA nie rozumieM, tylko ON nie rozumiE! ;)

"ON" czyli pewnie ja :).
Przyklad z wierzytelnosciami rozumiem doskonale. Ale nie rozumiem przypadku,
w ktorym intercyze podpisuje sie po to, zeby w wypadku rozwodu puscic druga
osobe bez niczego.

--
T.N.

Jak długi jest termin wypowiedzenia umowy ?
czy wam mężowie dają
Slub z niewiernym a Kosciol
Dziewczyna niepelnoletnia a slub
pepkowe?