Re: "wolność" seksualna

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: "wolność" seksualna
Newsgroups: pl.sci.psychologia
<n1338u$5i9$1@dont-email.me> <n133h1$srs$2@node2.news.atman.pl>
<n134eh$adu$1@dont-email.me> <n134o5$u1e$1@node2.news.atman.pl>
<n13535$cuj$1@dont-email.me> <n135d8$b50$1@node1.news.atman.pl>
<n135qi$g0k$1@dont-email.me> <n1369t$b50$3@node1.news.atman.pl>
<1fyevlvt5ckcz.1aph2pa97nxtu$.dlg@40tude.net>
<n13dbs$gj9$1@dont-email.me> <fs7vzro7s0pj$.5mf9ply6awf$.dlg@40tude.net>
<n13i43$7pk$1@dont-email.me> <n13ie7$nve$4@node1.news.atman.pl>
<n13io3$a0f$1@dont-email.me> <3ft8ku8mbnwo$.fzmndcgvan1h.dlg@40tude.net>
<n13ki2$s5n$3@node1.news.atman.pl>
<18ufr2594r2wu$.8lszbzej53kk.dlg@40tude.net> <n15ren$70p$1@dont-email.me>
Date: Sun, 1 Nov 2015 23:25:41 +0100

Dnia Sun, 1 Nov 2015 14:10:03 -0600, Pszemol napisał(a):

> Sądzę że tym samym co dotykanie prawdziwego mężczyzny
> od dotykania wyrobów gumowych :-)) No ale skoro musisz
> zgadywać, bo nigdy mężczyzny nie dotykałaś...

Nie masz bladego pojęcia o tym, co znaczy być mężczyzną - przecież gdybyś
je miał, nie piszczałbyś o legalne burdele.

> Raz przedmiot, innym razem kobieta, pokrzywdzona ofiara.
> Zdecyduj się jak jest - bo plączesz się strasznie...

Tkanka - nie kobieta. Tak jest traktowana prostytutka. Klienci traktują ją
tak właśnie. Potrzebują od niej jej mięsa, temperatury 36,7 w... oraz
(czasem) możliwosci sprawienia kilku prawdziwych siniaków, kiedy nie robi
tego, czego od niej chcą. Na gumowej lali tego se ne da.

> Mówisz z jakąś nutką rozczarowania w głosie....
> Przykro mi że żaden milioner nie zgarnął Cię, Kopciuszku ;-)

Bajka w tym filmie polega na tym, że prawdziwy mężczyzna w k...e może
zobaczyć kobietę swego życia.

I już teraz ostatecznie kończę tę dyskusję - mam nieodparte wrazenie, ze
gadam z gumową lalą.
--
XL
http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice