"worki pod oczami"

1. Data: 2000-12-10 20:25:24

Temat: "worki pod oczami"
Od: "T. Nowak" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Skad sie biora tak zwane "worki pod oczami" - sińce po niewyspanych
nocach? Ostatnio zwrocilm n to szczegolna uwage i zainteresowal mnie
aspekt fizjologiczny: co wspolnego ma sen z krwia pod skora pod oczami? I
(wiem, to nie ta grupa...) jak mozna zapobiec ich powstawaniu?
Pozdrowienia
TOmasz Nowak

--
.-============-===========-.
| Tomasz Nowak |

2. Data: 2000-12-11 11:13:03

Temat: Re: "worki pod oczami"
Od: "Mzet" <z...@f...poltronic.net> szukaj wiadomości tego autora

IMO worki pod oczami moga miec zwiazek z nerkami, jezeli do tego sa
opuchniete kosci piszczele to na 100% cos jest nie tak z nerami...

3. Data: 2000-12-11 11:40:16

Od: "AlicjaNF" <a...@v...wis.pk.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja ostatnio slyszalam, ze since pod oczami to "domena" niskocisnieniowcow
... Nawet mi ostatnio jedna babeczka zwrocila uwage, ze chyba mam za niskie
cisnienie, bo mam oczy "podbite". A faktycznie mam i jedno i drugie ... ;-)

Pozdrowienia
Ala

4. Data: 2000-12-12 00:04:04

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

AlicjaNF napisał(a):

> [...]
> cisnienie, bo mam oczy "podbite". A faktycznie mam i jedno i drugie ... ;-)

Mam bardzo niskie ciśnienie i nie mam sińców po oczami. :-)

Pozdr.

Kaja

5. Data: 2000-12-12 07:44:33

Od: "Pipok" <T...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam bardzo niskie ciśnienie i nie mam sińców po oczami. :-)

Przed czy po "porannej toalecie"? ;-)
Pozdrawiam-Pipok.

6. Data: 2000-12-12 08:08:43

Od: "AlicjaNF" <a...@v...wis.pk.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

;-)

> Mam bardzo niskie ciśnienie i nie mam sińców po oczami. :-)

Czy rowniez takie rzedu 90/50 ??? Bo ja najczesciej mam wlasnie takie ... Co
nie zmienia faktu, ze czuje sie z nim bardzo dobrze ...

Pzdr
ANF

7. Data: 2000-12-12 14:31:53

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pipok napisał(a):

> Przed czy po "porannej toalecie"? ;-)

Zawsze

Kaja

8. Data: 2000-12-12 14:36:32

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

AlicjaNF napisał(a):

> Czy rowniez takie rzedu 90/50 ??? Bo ja najczesciej mam wlasnie takie ... Co
> nie zmienia faktu, ze czuje sie z nim bardzo dobrze ...

Miewałam nawet 60/50, teraz ostatnio mam trochę wyższe...Rano jestem "kołowata"
ospała za to wieczorem mi się ciśnienie podnosi i czuję się lepiej.

Kaja

9. Data: 2000-12-13 10:58:17

Od: "T. Nowak" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mzet" <z...@f...poltronic.net> wrote in message
> IMO worki pod oczami moga miec zwiazek z nerkami, jezeli do tego sa
> opuchniete kosci piszczele to na 100% cos jest nie tak z nerami...

Ale skad since w stylu tych nabijanych na nogach biora sie na twarzy?
Blokuja sie naczynia krwionosne, czy co?

--
.-============-===========-.
| Tomasz Nowak |

10. Data: 2000-12-14 20:14:46

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

"T. Nowak" napisał(a):

> Ale skad since w stylu tych nabijanych na nogach biora sie na twarzy?
> Blokuja sie naczynia krwionosne, czy co?

Przemęczony może jesteś, nie śpisz po nocach, może masz jakieś stresy...
A może masz anemię?
Pobierz trochę żelaza i witamin np. "Geriavit".

Kaja

Tabletki antykoncepcyjne a SERCE...
Receptorologia
Bolerioza