wqrzyl mnie!

1. Data: 2000-01-03 19:54:10

Temat: wqrzyl mnie!
Od: "mała" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

w innej grupie dysk. ostatnio
bardzo kulturalnie wyrazilam swoja opinie (szczera)
na dany temacik
i coz..?
odpisal mi pewien.."pan", ktory nie znajc mnie
obsmarowal mnie od stop do glow, wykpil itp.
nie ukrywam, ze jestem zla
i co ja mam teraz s... zrobic..?
"ja mu chyba cos wydrapie(...)"

pozdrowki mała
ps. miejcie sie na bacznosci
tu sie roi od prostakow

1. Data: 2000-01-03 20:27:10

Temat: Odp: wqrzyl mnie!
Od: "Czarek" <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Niektorzy na grupach przenosza negatywne emocje z doswiadczen z
przeszlosci - wystarczy nieraz jedno slowo, albo sformulowanie.....
Nic nowego. :))
Generalnie - to ludzie z 'niewaskimi' problemami - ale ktoz ich nie ma. ;)
Wystarczajaca 'kara' dla takiego czlowieka jest koniecznosc wytrzymywania
z samym soba 24 h/dobe IMO. ;)))

Pozdrawiam.
--
Czarek

1. Data: 2000-01-03 20:49:23

Temat: Re: wqrzyl mnie!
Od: "mała" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Czarek" <c...@y...com> wrote in message
> [...]
> Wystarczajaca 'kara' dla takiego czlowieka jest koniecznosc wytrzymywania

to tez wiem i ja
ale jakos mne to zbytnio nie pociesza
dzieekuj, ze probowales

pozdrowki
mała

1. Data: 2000-01-03 20:50:56

Od: b...@k...kalisz.pl (Bartek Nagorny) szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, "mała" <m...@p...onet.pl> na pl.sci.psychologia
napisał(a):

>nie ukrywam, ze jestem zla
>i co ja mam teraz s... zrobic..?

1. nie przejmowac sie
2. nie byc /to "s...."/ takim jak on

>pozdrowki mała
>ps. miejcie sie na bacznosci
> tu sie roi od prostakow

Za kilka miesiecy/lat nabierzesz do usenetu dystansu.
pzdr.

--
Bartek
b...@k...kalisz.pl

... You'll never walk alone with schizophrenia.

1. Data: 2000-01-03 21:12:17

Od: "mała" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bartek Nagorny" <b...@k...kalisz.pl> wrote in message
> [...]
> Bartek
> b...@k...kalisz.pl
>
> ... You'll never walk alone with schizophrenia.

dzieki za pocieszonki
fajnie ze nie wszyscy maja mnie za jakas glupia smarkule..
a moze sie myle..?

caluski
mała

1. Data: 2000-01-03 21:38:33

Od: "Machalas" <w...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

mała wyzaliła się:

> [...]
>i coz..?
>odpisal mi pewien.."pan", ktory nie znajc mnie
>obsmarowal mnie od stop do glow, wykpil itp.

Hej, dziewczę miłe - nie bierz tego tak do siebie !!! Po pierwsze to tylko
jeden z milionów facetów, którzy chcą robić sobie jaja i akurat Ty stałaś
się jego ofiarą, a po drugie zamiast wkurzać się odpisz mu tym samym. A jak
chcesz mu zrobić krzywdę, to nie wydrapywaniem. Są lepsze metody, ale jestem
facetem, to Ci nie powiem :))
Tak swoją drogą ciekawi mnie, czym Cię wkurzył. Już myślałem ze to ja, bo
lubię często żartowac z kobit (czasem przeginam, wiem...), ale chyba nie, bo
piszesz, że w innej grupie dyskusyjnej - a ja tylko z tej i muzycznej
korzystam.
Aha - i tak na przyszłość - jak trafisz na coś mojego o kobitach to nie
wkurzaj się....
Ja taki jestem :)))))

>pozdrowki mała
>ps. miejcie sie na bacznosci
> tu sie roi od prostakow

Jak wszędzie.

Machalas

1. Data: 2000-01-03 22:16:58

Od: b...@k...kalisz.pl (Bartek Nagorny) szukaj wiadomości tego autora

napisał(a):

>dzieki za pocieszonki
>fajnie ze nie wszyscy maja mnie za jakas glupia smarkule..
>a moze sie myle..?

Nie mylisz :)

--
Bartek
b...@k...kalisz.pl

...Najlepszym czworonożnym przyjacielem człowieka jest łóżko.

1. Data: 2000-01-03 22:40:08

Od: "Czarek" <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Mała:
> to tez wiem i ja
> ale jakos mne to zbytnio nie pociesza
> dzieekuj, ze probowales

Jasne! Nie ma sprawy! :)

Pozdrawiam.
--
Czarek

1. Data: 2000-01-04 21:14:56

Od: g...@c...pl (Henryk Galuhn) szukaj wiadomości tego autora

mała wrote:

> w innej grupie dysk. ostatnio
> bardzo kulturalnie wyrazilam swoja opinie (szczera)
> na dany temacik
> i coz..?
> odpisal mi pewien.."pan", ktory nie znajc mnie
> obsmarowal mnie od stop do glow, wykpil itp.
> nie ukrywam, ze jestem zla
> i co ja mam teraz s... zrobic..?
> "ja mu chyba cos wydrapie(...)"
>
> pozdrowki mała
> ps. miejcie sie na bacznosci
> tu sie roi od prostakow

Nie przejmuj sie. Tu sporo jest dziwnych ludzi, sa tacy jak on, tacy jak Ty,
sa tez normalni, ale ich najmniej widac, bo sie nie wdaja w bezsensowne
dyskusje. Nie trac wiary w ludzi, to moze i w Ciebie uwierza...

Pozdrowienia,
Henry

--

_ _
| __ / -_) ' \| '_| || | _|_|_
|_||_\___|_||_|_| \_, | (. .)
tel. 601 67-63-82 |__/ -ooO--(_)--Ooo-
--
Archiwa polskich grup dyskusyjnych - http://www.newsgate.pl/archiwum.shtml

1. Data: 2000-01-24 16:45:34

Od: Kłapuch <k...@f...internet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 3 Jan 2000 20:54:10 +0100, "mała"
<m...@p...onet.pl> wrote:

>i co ja mam teraz s... zrobic..?
>"ja mu chyba cos wydrapie(...)"

Ciekawy jestem czy ten 'facet' ma coś do wydrapania.
Jedyne co mu możesz zrobić to pokazać mu język - pomaga, sam
probowałem.
A jak Cię jeszcze raz 'wqrzy' to wyślij mu bombonierkę zegarową.
--------
Mariusz
K...@f...internet.pl

Potrzebna praca z socjologii !