wrastajace wlosy

1. Data: 2002-08-25 19:04:38

Temat: wrastajace wlosy
Od: "Gierappa" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam:)
Mam problem z wrastajacymi wlosami.
Pamietam ze byla juz na ten temat rozmowa ale nie moge teraz tego znalesc.
Opisze po krotce o co chodzi:
Od samego poczatku wyrywalam wlosy z pach woskiem. Skora byla gladziutka,
zadne wloski nie zostawaly. Pozniej sie przezucilam na depilator i urzywam
go do teraz. Niestety nie wyrywa on dokladnie wszystkich wlosow. Niekture
urywaja sie przy samej skorze. Pozniej po kolejnych wyrywaniach coraz wiecej
zostalo calkowicie nieusunietych co doprowadzilo w koncu do wrastania ich
pod skore i powstawania na wierzchu czerwonych kropek.
Nie mam pojecia jak sie tego pozbyc. Zaczelam wyrywac wloski peseta.
Myslalam ze jak je usune z cebulkami to nie beda wrastac. Ale to nie
poskutkowalo. Teraz nie wiem czy nie zapuscic ich na jakis centymetr i wtedy
ladnie wyrwac woskiem. Ale to nie jest takie proste poniewaz czesto chodze
na basen i nie chce paradowac tam z chaszczami pod pacha.
Poradzcie mi co z tym zrobic.

--
....:: ANKA
....:: GG 1230062

1. Data: 2002-08-25 20:24:08

Temat: Re: wrastajace wlosy
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gierappa" <g...@b...pl> napisał w wiadomości
> Teraz nie wiem czy nie zapuscic ich na jakis centymetr i wtedy
> ladnie wyrwac woskiem.

A po co centymetr? takie 4 mm już się idealnie wyrywają...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-08-25 21:12:48

Od: "`bogna" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam:)

i ja witam - jestem tu nowa - choc mnie juz myla ;-))))
hihi ten wie kto - z kim :))))

> Mam problem z wrastajacymi wlosami.

i ja mam takowy - radze sobie tak, iż po usunieciu wloskow
uzywam "Tanita" zel po depilacji - bo usuwam tez niestety wloski "wasiki"
malutkie z twarzy
i czesto jest zaczerwnienie a na twarzy to bleeeee
efekt jest i czuje sie wspaniale ;-:))) ble...ale reklama mi wyszla - hih
;-))
sposoby sa rozne - moj taki
dodatkowo - przy kazdej kapieli pomiedzy goleniem masuje skore
i zluszczam naskorek - a wowczas wloski nie wrastaja ;-)))

podaje linka do produktu ;-)))
www.unicolor.com.pl
uwaga stronka we flashu - wiec wklejam opis produktu dla leniwych i
modemowcow ;-)))

Delikatny owocowy żel do pielęgnacji ciała po depilacji

- Nowoczesny, delikatny nawilżający żel przeznaczony do pielęgnacji skóry,
przede wszystkim po depilacji woskiem, ale również doskonały po każdym
zabiegu depilacyjnym, o świeżym, grejpfrutowym zapachu.
- Oparty na wyciągach owocowych z dużą zawartością witaminy C
- wzmacnia strukturę komórek naskórka i naczynek krwionośnych
- Zawiera witaminę - antyutleniacz:
- gwarantuje szybką odbudowę powłoki hydrolipidowej skóry po zabiegach
depilacyjnych
- Wzbogacony kwasami owocowymi AHA (alpha hydroxis acid):
- sprzyja stabilności naturalnego pH, utrzymaniu optymalnej wilgotności i
elastyczności skóry
- Zawiera składniki:
- nawilżające: (aloe vera)
- łagodzące: (d-pantenol, alantoina)
- aseptyczne: efektywnie pielęgnuje naskórek i zapobiega powstawaniu
czerwonych plamek w miejscach po usuniętych włoskach.

Bogna
howuser&userid=2841824

1. Data: 2002-08-26 13:26:24

Od: "Gierappa" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A po co centymetr? takie 4 mm już się idealnie wyrywają...

wiem ze sie wyrywaja........nawet takie na 2 mm.
Ale one wszystkie sa roznaj dlugosci, jak niekture bede miala na 4 mm to
inne dopiero zaczna wyrastac a jeszcze inne beda sie dalej klebily pod
skora.
Mysle ze jedyna metoda jest zapuszczanie ich jakis miesiac az wszystkie
ladnie wyrosna i wtedy je wyrwac dokladnie i jakos nie dopuscic zeby na nowo
wrosly.
A po takim miesiacu beda mialy ok centymetra........... i bede sie potwornie
pocila i bede chyba w koszulce na basen chodzila;(

1. Data: 2002-08-29 14:14:22

Od: "Dioda" <d...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Od samego poczatku wyrywalam wlosy z pach woskiem. Skora byla gladziutka,
> zadne wloski nie zostawaly. Pozniej sie przezucilam na depilator

Moja kosmetyczka mnie uprzedzala kiedys, ze przy depilatorze wloski predzej
czy pozniej zaczynaja wrastac. Tylko wosk zapewnia idealna gladkosc.
Sprawdzilam to empirycznie. Juz pisalam wczesniej - depilatora uzywam tylko
jak "musze". Normalnie warto stosowac tylko wosk. Albo laser.
Dioda

zeby
Strona grupy?
Strona grupy?