wroclaw, brukarz poszukiwany

1. Data: 2003-03-18 09:34:41

Temat: wroclaw, brukarz poszukiwany
Od: "Wojciech Jakóbczyk" <s...@n...email> szukaj wiadomości tego autora

witam,

moze ktos poleci fachowca do porzadnego zrobienia sciezek, podjazdu, tarasu
itp. z kostki granitowej? wroclaw i okolice, najlepiej kierunek na
jelcz-laskowice (czernica).
i ogolnie - jakie sa orientacyjne ceny za taka usluge?

wojtek

1. Data: 2003-03-18 13:21:24

Temat: Re: wroclaw, brukarz poszukiwany
Od: m...@m...uni.wroc.pl (Maciej Paluszynski) szukaj wiadomości tego autora

W zeszlym roku placilem 40 zl za metr ukladania kostki 8/11. Wchodzilo w to
koryto, rozlozenie i ubicie klinca, kostka, wzor prosty. Polowe materialu
trzeba bylo przeniesc recznie przez domek do tylnego ogrodka - przeniesli
bez problemu. Jesli chcesz namiary, to podesle.
Pozdrowienia,
Maciej

1. Data: 2003-03-18 13:40:15

Od: "Wojciech Jakóbczyk" <s...@n...email> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> trzeba bylo przeniesc recznie przez domek do tylnego ogrodka - przeniesli
> bez problemu. Jesli chcesz namiary, to podesle.

bede wdzieczny, wyslalem maila na adres z naglowka.

wojtek

1. Data: 2003-03-18 13:50:03

Od: "Cavallino" <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej Paluszynski" <m...@m...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
> W zeszlym roku placilem 40 zl za metr ukladania kostki 8/11. Wchodzilo w
> koryto, rozlozenie i ubicie klinca, kostka, wzor prosty

40 zł za samą robociznę?

1. Data: 2003-03-18 15:18:23

Od: m...@m...uni.wroc.pl (Maciej Paluszynski) szukaj wiadomości tego autora

: 40 zł za samą robociznę?

Tak, sama robocizna. Z materialem wyszlo ok. 2 razy tyle.
Maciej

1. Data: 2003-03-18 15:36:15

Od: "Cavallino" <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> : 40 zł za samą robociznę?
>
> Tak, sama robocizna. Z materialem wyszlo ok. 2 razy tyle.

Tylko?
To mnie zwykły pozbruk wychodzi podobnie, o ile nie drożej.
Fakt że grunt nieco mokrawy i podbetonu dużo było.

lodowka Wirhpool - problem
Sprzedaz w trakcie odliczania mieszkania
PŁYTKI CD ZA GROSZE!!!
PŁYTKI CD ZA GROSZE!!!
Filtry do wody