Re: wrzody i helicobacter

From: "Stokrotka" <o...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: wrzody i helicobacter
Date: Sat, 25 Feb 2012 21:12:03 +0100

> Te testy są ważne jak ktoś pierwszy raz chce się przebadać
> na obecność helicobacter.
> Jak ktoś już je miał to przeciwaciała potrfaią się utrzymać
> w krwi do 2 lat od zarażenia więc
> w moim przypadku nic treściwego nie pokarzą.
Mam ulotkę od tego testu, tam jest napisane, że wynik pozytywny
oznacza obecne lub pszebyte ___niedawno___ zakażenie tą bakterią.
Słowo __niedawno__ nie ma dokładnej definicji,
ale 2 lata wstecz to nie jest _niedawno_.

> Nie pije alkoholu kawy.Nie palę.Nie jem tłustego.Staram się trzymać diety
> ale nic nie pomaga.W sumie na wiosne one są ponoć bardziej aktywniejsze :(

Jak ci dieta nie pomaga to:
1. zmień dietę na inną, są rużne szkoły .
2. zmień tryb życia: stres itp.
Mi niedużo stresu tszeba, żeby kupić wżoda,
ale i leczyć wtedy w dorym psyhoklimacie łatwo,
ale ludzie rużni są.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)