wrzodziejące zapalenie jelita grubego

1. Data: 2002-12-17 07:52:14

Temat: wrzodziejące zapalenie jelita grubego
Od: "Janusz Diks" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

U 16-letniego syna stwierdzono wrzodziejące zapalenie jelita grubego. Czy są
skuteczne metody leczenia tej choroby sposobami naturalnymi np. zielarstwo,
bioterapia?? Na dzień dzisiejszy lekarze poinformowali mnie, iż jest to
niuleczalne, proszę o pomoc, szukam choćby najmniejszej nadziei......
Jeśli faktycznie jest to nieuleczalne to jak z tym żyć, jak dbać o organizm
aby choroba się nie pogłębiała???
Proszę o poważne wskazówki

2. Data: 2002-12-17 09:07:26

Temat: Re: wrzodziejące zapalenie jelita grubego
Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Diks" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]

> niuleczalne, proszę o pomoc, szukam choćby najmniejszej nadziei......
> Jeśli faktycznie jest to nieuleczalne to jak z tym żyć, jak dbać o

Pozwole sobie wyslac co nieco na ten temat na priv (dosc duzy material)

Kaska

3. Data: 2002-12-17 10:25:45

Od: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nieuleczalne to jak z tym żyć, jak dbać o organizm aby choroba się
> nie pogłębiała??? Proszę o poważne wskazówki

Niedawno czytałem taki artykuł:

"Badania kliniczne przeprowadzone w Niemczech ujawniły dysbiotyczne tło
takich poważnych dolegliwości jak wrzodziejące zapalenie okrężnicy i choroba
Leśniewskiego - Crohna, gdzie wyleczenie dysbiozy przyniosłą trwałą remisję
w dużej grupie chorych."

Cały artukuł dostępny pod adresem:

http://www.qdnet.pl/unas/Nr25/art13.htm

Pozdrawiam, andrzej