wspólnota mieszkaniowa

1. Data: 2002-07-03 10:02:09

Temat: wspólnota mieszkaniowa
Od: "Tomasz" <t...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

jakie mam prawo do reprezentowania własnościowego m-"ileśtam" we wspólnocie
jeśli mam lokal na użyczenie,
co potrzebuję żeby mieć pełne prawa w rozmowie z zarządem wspólnoty (ZBKM) ?
T.

1. Data: 2002-07-03 10:37:25

Temat: Re: wspólnota mieszkaniowa
Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomasz" <t...@h...com> writes:

> jakie mam prawo do reprezentowania własnościowego m-"ileśtam" we
> wspólnocie jeśli mam lokal na użyczenie,

Obawiam sie, ze zadne.

> co potrzebuję żeby mieć pełne prawa w rozmowie z zarządem wspólnoty

Zostac wlascicielem.

Nic na to nie poradze, wspólnota mieszkaniowa jest wspolnota wylacznie
_wlascicieli_.

MJ

1. Data: 2002-07-03 12:36:46

Od: Mariusz Wołek <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz" <t...@h...com> napisał w wiadomości
> jakie mam prawo do reprezentowania własnościowego m-"ileśtam" we
wspólnocie
> jeśli mam lokal na użyczenie,
Zadnego
?
> T.

Dostac na pismie pelnomocnictwo od wlasciciela. ZTCW pelnomocnictwo nie musi
byc notarialne

Zaslav

1. Data: 2002-07-03 13:36:42

Od: "Jd" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomasz" <t...@h...com> wrote in message
> jakie mam prawo do reprezentowania własnościowego m-"ileśtam" we
wspólnocie
> jeśli mam lokal na użyczenie,

Żadne - wspólnotę tworzą _właściciele_ lokali.

> co potrzebuję żeby mieć pełne prawa w rozmowie z zarządem wspólnoty (ZBKM)
?

Pełnomocnictwo od właściciela lokalu.

BTW, co oznacza w twoim poscie skrót ZBKM?

--
==========###-###-###-###==============
Jaroslaw Dubowski, Bytom

1. Data: 2002-07-03 13:54:58

Od: "Tomasz" <t...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

na mocy jakiego przepisu moze to byc pełnomocnictwo niepotwierdzone
notarialnie? - muszę się czymś obronić w trakcie rozmowy z zarządcą.
T.

1. Data: 2002-07-03 14:32:18

Od: "Jd" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> na mocy jakiego przepisu moze to byc pełnomocnictwo niepotwierdzone
> notarialnie? - muszę się czymś obronić w trakcie rozmowy z zarządcą.

A tobie idzie o zarządcę (firmę administrującą nieruchomością) czy o zarząd
wspólnoty?
Firma zarządzająca nie ma obowiązku z tobą dyskutować, jeśli nie
reprezentujesz zarządu wspólnoty...

--
==========###-###-###-###==============

1. Data: 2002-07-04 00:48:11

Od: Bogdan <N...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 3 Jul 2002 14:36:46 +0200, Mariusz Wołek
<m...@l...pl> wrote:

>Dostac na pismie pelnomocnictwo od wlasciciela. ZTCW pelnomocnictwo nie musi
>byc notarialne

Reprezentowanie interesów właściciela nieruchomości nie potwierdzone
notarialnie?
hmmm....
Nie będę się bardzo upierał, bo musłabym spojrzeć w książkę dużą i
ciężką ale coś mi się wydaje, że pełnomocnictwo zwyczajowe to najwyżej
do odbioru poczty (ale już nie pieniędzy - jak kierownik się uprze, do
czego ma prawo). I podobnie w kwesji własności...

Pozdrawiam,

Bogdan

1. Data: 2002-07-04 00:57:18

Od: Bogdan <N...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 3 Jul 2002 12:02:09 +0200, "Tomasz" <t...@h...com>
wrote:

>jakie mam prawo do reprezentowania własnościowego m-"ileśtam"

Jeśli wspólnota zdecydowała, że głosuje 'jeden właściciel = jeden
głos' to ile to M ma nie ma znaczenia

> we wspólnocie
>jeśli mam lokal na użyczenie,

Żadne, do momentu:
- stania się właścicielem M,
- pełnomocnictwa (moim zdaniem notarialnego) - po więcej szczegółów
odsyłam do news:pl.soc.prawo i / lub na grupę dyskusyjną wspólnot
mieszkaniowych.

>co potrzebuję żeby mieć pełne prawa w rozmowie z zarządem wspólnoty (ZBKM) ?

To zależy od właściciela M (jakie pełnomocnictwo i czy zezwoli na
reprezentowanie jego praw do głosowania, etc BTW - ja bym ci nie
zezwolił jako właściciel: są granice użyczenia / najmu; ale ja wogóle
jestem wredny ;-))

Pozdrawiam,

Bogdan

jakie rury?
Osłonki na rury
luksusowe parkiety !reklama!
[Maly SPAMIK]Oryginalna ozdoba mieszkania, domu, biura, sklepu.
Re: Pytan kuchennych pare...