wstrętne krosty na twarzy

1. Data: 2003-02-10 17:57:36

Temat: wstrętne krosty na twarzy
Od: n...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Od okresu dojrzewania cierpię na trądzik, którego nie mogę się pozbyć.
Najlepsze efekty uzyskałam biorąc przez 3 miesiące doxycyclinę. Niestety po
kilku miesiącach pryszcze wróciły. Obecnie mam 25 lat i ciąglę zmagam się z
problemami z cerą. Umiejscowiły sie one na brodzie, w dolnej okolicy policzków
i czole. Wydawałam majątek na maście, żele itp. Ostatnio lekarka przepisała mi
maść Differin żel (zapłaciłam 43 złote), po której trądzik mi się rozniósł po
całej twarzy , a zainfekowane okolice jeszcze bardziej się zaczerwieniły.
Zastanawiam się co to może być. Ponieważ mam problemy gastrologiczne,
zastanawiam się czy może to zespół przeciekającego jelita? Albo jakaś alergia?
Ale to są ropne krosty, wygladaja na trądzik. Poziom testosteronu wyszedł mi w
normie. Pytanie, do jakiego lekarza się udać, na jakie badania pójść. Czy ktos
mi mógłby pomóc? Wydaje mi się, że potrzebne są jakieś specjalistyczne
badania, tylko jakie?
Pozdrawiam
N.

2. Data: 2003-02-10 18:25:30

Temat: Odp: wstrętne krosty na twarzy
Od: "Asia" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Być może trądzik uleczyłoby stosowanie przez pewien okres czasu tabletek
antykoncepcyjnych Diane 35, a jeśli nie pomogą może warto odwiedzić
endokrynologa.
A jeśli masz blizny po trądziku, polecam maść Cepan, dostępną w aptece bez
recepty.
pozdrawiam,
Joanna Sosnowska

3. Data: 2003-02-10 21:53:17

Temat: Re: wstrętne krosty na twarzy
Od: "Majka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> Być może trądzik uleczyłoby stosowanie przez pewien okres czasu tabletek
> antykoncepcyjnych Diane 35, a jeśli nie pomogą może warto odwiedzić
> endokrynologa.

Również polecam Ci, żebyś spróbowała antykoncepcji hormonalnej. Ja też
kiedyś miałam lekki trądzik, niewiele ale zawsze coś było na mojej twarzy.
Od czasu jak biorę Logest (ponad pół roku), nie mogę codziennie rano
nacieszyć się w lustrze czystą cerą :)

Pozdr
Majka

4. Data: 2003-02-11 08:20:36

Od: "Chris" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

tylko i wylacznie pigulki antykoncepcyjne albo ciaza, moja dziewczyna od
kiedy bierze pigulki ma piekna cere....

Chris

5. Data: 2003-02-11 09:14:50

Od: n...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Brałam Diane35 przez 1,5 roku. Nie było jakiegoś olśniewającego efektu, a
sporo skutków ubocznych (nadwaga). Bardzo proszę o jakieś inne rady... :-(

6. Data: 2003-02-11 13:25:04

Od: "Chris" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Brałam Diane35 przez 1,5 roku. Nie było jakiegoś olśniewającego efektu, a
> sporo skutków ubocznych (nadwaga). Bardzo proszę o jakieś inne rady... :-(
> Pozdrawiam

hmm, to moze antybiotyk, przez pierwsze dwa tygodnie normalna dawka a potem
podtrzymujaca przez dwa miesiace. Jednoczesnie antybiotyk na twarz....potem
bierze sie preparat z cynkiem (zinnat).

Chris

7. Data: 2003-02-11 17:53:03

Od: " dagny" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam 22 lata i podobny problem.
leczenie hormonalne wcale nie dla każdego jest dobre, ja leczylam sie, byly
doskonale efekty, a potem wszystko wrocilo. podobnie z antybiotykami, bralam
tetracyklinę + rozmaite mazidla na twarz i tez - było pięknie a po jakimś
czasie wszystko wracało.
dziś byłam u nowego (kolejnego....) dermatologa, zobaczę co też zdziałam...

a moze ktoś słyszał o autoszczepionce???
podobno na trądzik dobra rzecz :)

8. Data: 2003-02-11 18:51:14

Od: "Marta" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a moze ktoś słyszał o autoszczepionce???
> podobno na trądzik dobra rzecz :)
No wlasnie autoszczepionke takze mialam, ale doszlam tylko do 3 z 10,
internistka stwierdzila, ze moj organizm zle reaguje na nia (mialam
dusznosci i uczucie goraca).

9. Data: 2003-02-11 21:18:43

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Chris
>
> W moim przypadku ciąża nie poskutkowała. Urodziłam dziecko rok temu, a
trądzik jak był, tak i jest....

10. Data: 2003-02-12 14:34:09

Od: "Xmas" <l...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesteś trędowata?

Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
ktos
> mi mógłby pomóc? Wydaje mi się, że potrzebne są jakieś specjalistyczne

Odstawienie pigułek - a okres.
Ospamox, Augmentin...
migrena-przywitanie
Tamponada nosa