Odstawienie pigułek - a okres.

1. Data: 2003-02-10 17:30:50

Temat: Odstawienie pigułek - a okres.
Od: Smyk <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie Grupowiczów !!!

Chciałabym zadać takie oto pytanie :
Odstawiłam Diane-35 (po 2 latach brania, bez przerw) skończyłam
opakowanie i następnego nie zaczęłam. Po jakim czasie może wystąpić
krwawienie ?
Pytanie może dziwne ale minęły już 34 dni (od czasu ostatniej
miesiączki) i ani śladu okresu :(
Czy to normalne ?

Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję za odpowiedzi
Smyk

2. Data: 2003-02-10 19:56:07

Temat: Re: Odstawienie pigułek - a okres.
Od: "Wioletta Bogusz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> krwawienie ?
> Pytanie może dziwne ale minęły już 34 dni (od czasu ostatniej
Ja brałam Logest i po odstawieniu miesiączka nie pojawiła się przez okres 5
miesięcy. Dopiero po lekach, które przepisał mi ginekolog nastąpiło
niewielkie krwawienie. Twierdził, że najlepiej byłoby poczekać, aż organizm
sam się "wyreguluje", ale potrzebowałam zabezpieczenia więc na nowo wróciłam
do tabletek, tylko innych. Chociaż po takiej historii powinnam raczej
pomyśleć o innej metodzie antykoncepcji. Nie wiem, czy to jest normalne, ale
takie rzeczy się zdarzają.

Wiola

3. Data: 2003-02-10 22:47:44

Od: Smyk <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję bardzo za odpowiedź, ale właśnie godzinkę temu dostałam okres :)

Chyba za wcześnie spanikowałam - przepraszam. Ale wolałam się upewnić.
Dziękuję jeszcze raz i pozdrawiam cieplutko

Smyk

> [...]
> pomyśleć o innej metodzie antykoncepcji. Nie wiem, czy to jest normalne, ale

Ospamox, Augmentin...
migrena-przywitanie
Tamponada nosa
lactobacillum species